Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
I min ljudbok har de precis åkt till Peebles i Skottland, för att träffa någon som jobbar på hotell där! :D

Upplösning av bok följt av sänggång är planen. Hoppas få somna tidigare än fyra-femtiden inatt. Det har bara inte kommit några sovtåg senaste nätterna.
Är det Rob Marshall serien du lyssnar på? :D

Ledig idag. Känns som om jag skolkar 😅

Läst en bok om rymdraketer för sonen tre gånger nu på morgonen. Nu sitter han och "läser" själv i samma bok. Rätt kul ändå, att han kan återberätta så mycket. Men det är klart, han har läst den många gånger.

Skulle starta dagen med lite städning hemma och drog på en relationsbok i hörlurarna. Den ska tydligen vara hyllad och lovar mycket, men inleddes med att författarna är övertygade om att det finns en anledning ”över det jordiska” att just jag och min partner har träffats, för att våra ”själar kommer ihåg någonting som vi inte längre minns när vi är här i våra fysiska kroppar”. Och att jag ska ”låta förändringens vindar blåsa inom mig.”

IMG_4551.gif

Hell no.

Ser att enligt prognosen ska det regna idag och sedan bli uppehåll. Passar mig utmärkt, då kan jag plocka inne med gott samvete och sedan hinna dra ett varv i trädgården innan jag ska åka igen. Sovit ganska dåligt inatt så tittat klart på Dansar med vargar och drar mig. Fyrfotingarna har fått mat så jag ska väl fixa lite te till mig själv nu och börja med dagens plockande. :up:

Nu har jag flyttat skrivbordet åt höger, tömt en bokhylla och lagt allt på köksbordet och flyttat hyllan åt vänster samt flyttat hit sängen och renbäddat den. I morgon ska jag skruva ner en tavelhylla så bokhyllan får plats. Flytta in skrivbordet och hyllan och fylla hyllan igen med olika kontorsprylar. Hyllan jag plockar ner ska jag sedan sätta upp ovanför gaveln på nya sängen precis så behöver jag inte nattduksbord. Ska till Clas Olsson och köpa clips on lampa jag tror finns där, har presentkort.

Visa bifogad fil 186660
Undrar varför min bild är suddig?

Nåja, nattduksbordet ska bort när nya sängen kommer om drygt en vecka, skrivbordet ska in på kontoret i morgon och så blir det en annan lampa till sängen. Eventuellt blir det ett miniskrivbord framför fönster för min privata dator endast och inte ett fullstort skrivbord. Beror på hur luftigt det blir där med nya sängen. Grejer från bokhyllor i kök/vardagsrum ska in i bokhylla i kontoret och DVD filmer ska till kök/vardagsrumhyllorna.

Det ska faktiskt bli kul att se hur det blir när det blir klart ändå. Mitt hem har verkligen bara stått på sparlåga sedan jag flyttade in
Det är kul att få fixa till det där sista lilla och göra hemmet till sitt eget lilla krypin.

Angående suddig bild, du har fått hjärndimma på linsen.:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn