Försökt komma fram till om det här är en bra eller dålig dag hela dagen men kommer ingen vart. Något bra händer, något dåligt händer, något bra, något dåligt...hela dagen! Nyss slog jag ena sidan av huvudet i ett fönster för att några sekunder senare slå andra sidan huvudet i andra fönstret...sen fick jag loss stoppet i avloppet som bråkat i tre dagar.... hela dagen....snart dax att sova äntligen...
Just det upptäckte i morse att någon obehörig för ett år sedan gått in i min journal i typ andra änden av landet. Blev ett hiskeligt många samtal, till slut fick jag stalka upp personen på nätet, för att få fram var människan jobbade då det bara stod region och då kan tydligen ingen hjälpa på nåt vis. Så jag hittade hennes nummer och ringde helt enkelt upp henne och frågade var hon jobbade och varför hon gått in i min journal, ringde sedan hennes verksamhetschef som tog det hela på fullaste allvar och nu är bollen i rullning. Återstår att se om det var ett misstag att råka gå in i min journal eller inte, med tanke på hennes reaktion så var det nog inte ett misstag. Jaja, hon bråka med fel uska och jag borde får svar närmsta veckan från loggarna.