Tror jag börjar bli förkyld, känns kasst när det äntligen börjar bli sommarväder. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har varit ute och kastat småsten i marelden.![]()
Aldrig hört talas om, var tvungen att googla och wow vilken häftig färg det blir![]()
Ja, det blir verkligen lysande neon-turkost. Helt orimligt overkligt.![]()
Den här tjuren var av rasen Charolaise och dom är ökända för att ha ett jävla humör men den tjuren och jag fann varann direkt, bonden gick aldrig in i hagen om tjuren fanns där eftersom tjuren hatade honom trots att han aldrig gjort tjuren något för när. Det var en inköpt avelstjur så det kan ju hända att han asocierade rösten, sättet och att han rökte med gamla ägaren som vi inte visste nåt om alls. Jag gick varenda dag genom hans box på vintern och då skulle han "stånga" in mig i väggen, jag svarade med att hugga tag i frambenet och försökte välta honom, ingen vann fighten.Hihi. Det är ju lite läskigt om det plötsligt slår slint i tjurarna men mamma hade unga tjurar hon födde upp till produktion och de var faktiskt himla trevliga
. En av dem var noga med att vika undan huvudet med horna för att inte skada henne när hon ryktade dem rena
.
Håller tummarna för att det kommer hit, är så kvavt så man kan ta på det24 ute och nu åskar det på riktigt!
Skitväder! Det går över migHåller tummarna för att det kommer hit, är så kvavt så man kan ta på det