Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det E?På jobbet
Vill bara hem och kolla till min hund. Vi har tid hos veterinär imorgon kl 8 men hon mår inte riktigt bra
Hon har ont utan att vi vet varför och det kom plötsligt. Nu gå rhon på smärtstillande och tack vare värmen har vi varit stilla men vi måste in. Har ingen aning om vad det kan vara klämt och kännt överallt men ingen reaktion Ingen feber men hon är rejält smärtpåverkad.
Lilla vän.
svartDen svarta till vänster är i ett slags mjukt trikåmaterial som mysbyxor. Den blåa är crinklad bomull.
Visa bifogad fil 187429
Svart.Den svarta till vänster är i ett slags mjukt trikåmaterial som mysbyxor. Den blåa är crinklad bomull.
Visa bifogad fil 187429
Jag fick bältros när jag gick gymnasiet. Vården hjälpte inte. Det var bara att stå ut. La tjocka strängar av bomull mot blåsorna som var precis just vid bältet.Skynda till vården så du får penicillin asap! Bältros är ett skit som kan bli väldigt allvarligt. Akuten är ett rimligt alternativ.
Kan man verkligen ha vida byxor när tunikan går över knäna som jag nu insett att den gör?
Jag fick bältros när jag gick gymnasiet. Vården hjälpte inte. Det var bara att stå ut. La tjocka strängar av bomull mot blåsorna som var precis just vid bältet.
Var vidrigt men gick i skolan som vanligt.
Tu att man vet bättre nu. Önskar ingen den smärtan.
Skynda till vården @Philosophia