Beroende på tunikan. Är den också vid så blir det fint. Men är den mer kroppsnära hade jag satsat på något dito i byxväg,Kan man verkligen ha vida byxor när tunikan går över knäna som jag nu insett att den gör?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beroende på tunikan. Är den också vid så blir det fint. Men är den mer kroppsnära hade jag satsat på något dito i byxväg,Kan man verkligen ha vida byxor när tunikan går över knäna som jag nu insett att den gör?
Om du tycker att det ser okej ut så kan du naturligtvis ha det. Sluta att övertänka.Kan man verkligen ha vida byxor när tunikan går över knäna som jag nu insett att den gör?
Beroende på tunikan. Är den också vid så blir det fint. Men är den mer kroppsnära hade jag satsat på något dito i byxväg,
tveksamtKan man verkligen ha vida byxor när tunikan går över knäna som jag nu insett att den gör?
Jag har alltid tyckt om blixtoväder av ngt märkligt skäl. Men efter att det när jag var ensam hemma slog ner runt huset överallt och det sprutade gnistor ur eluttaget i köket mååånga gånger och tex bergvärmepumpen slogs ut iom grillad är jag inte lika road.Visa bifogad fil 187437
Jag brukar tycka åskan är lite mysigt, men det här är lite välstugan skakar ibland och det knäpper i strömmen? Katten verkar dock inte åskrädd, det är bra!
Åskväder kan vara riktigt farliga. Jag har stor respekt för åska! Det var ju flera stycken som skadades vid Tosselilla sommarland häromdagen till exempel. Och nu när det är så torrt i markerna är det lätt hänt att det börjar brinna om blixten slår ner.Jag har alltid tyckt om blixtoväder av ngt märkligt skäl. Men efter att det när jag var ensam hemma slog ner runt huset överallt och det sprutade gnistor ur eluttaget i köket mååånga gånger och tex bergvärmepumpen slogs ut iom grillad är jag inte lika road.
Fick tips av en ”smart” kompis om att gömma mig i badkaret.![]()
Jag tycker det är läskigt sen blixten ”kom in genom” fönstret som var öppet. Oerhört otäckt.Jag har alltid tyckt om blixtoväder av ngt märkligt skäl. Men efter att det när jag var ensam hemma slog ner runt huset överallt och det sprutade gnistor ur eluttaget i köket mååånga gånger och tex bergvärmepumpen slogs ut iom grillad är jag inte lika road.
Usch, det lät läskigt!Jag tycker det är läskigt sen blixten ”kom in genom” fönstret som var öppet. Oerhört otäckt.
Ja, det är stora krafter!Åskväder kan vara riktigt farliga. Jag har stor respekt för åska! Det var ju flera stycken som skadades vid Tosselilla sommarland häromdagen till exempel. Och nu när det är så torrt i markerna är det lätt hänt att det börjar brinna om blixten slår ner.
Jag brukade dra upp logporten och titta ut över åkrarna nedanför. Satt där i godan ro och såg regnet och blixtarna. Det var mysigt.Jag har alltid tyckt om blixtoväder av ngt märkligt skäl. Men efter att det när jag var ensam hemma slog ner runt huset överallt och det sprutade gnistor ur eluttaget i köket mååånga gånger och tex bergvärmepumpen slogs ut iom grillad är jag inte lika road.
Älskar deras "snusläppar" Ser ut som en liten prilla på bägge sidorMen hur skönt att det blåser idag?
Har slashasat mig till nästa mysplats med nästa sällskap medans sambo gör mat..
Visa bifogad fil 187441
Ja, aldrig att jag har något öppet efter detUsch, det lät läskigt!
Ja, det är stora krafter!
JappÄr det E?