Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från jobbet sen igår. Mår verkligen skräp :( En vän som gjorde bort sig mot mig för ett litet tag sen verkar ha följt samma mönster igen. Måste ge hen chansen att rädda upp det, men känner mig så ledsen och vill bara ringa och fråga vad en håller på med egentligen. Vill verkligen inte förlora hen som vän, men känns ohållbart att jag måste hålla hen i handen för att hen ska kunna sluta svika.
Tror verkligen inte det är med mening hen sviker, men det sårar ju lika mycket ändå, särskilt när det är ett mönster som upprepas och som jag sa till hen att jag inte accepterar :(

Hemma från jobbet sen igår. Mår verkligen skräp :( En vän som gjorde bort sig mot mig för ett litet tag sen verkar ha följt samma mönster igen. Måste ge hen chansen att rädda upp det, men känner mig så ledsen och vill bara ringa och fråga vad en håller på med egentligen. Vill verkligen inte förlora hen som vän, men känns ohållbart att jag måste hålla hen i handen för att hen ska kunna sluta svika.
Tror verkligen inte det är med mening hen sviker, men det sårar ju lika mycket ändå, särskilt när det är ett mönster som upprepas och som jag sa till hen att jag inte accepterar :(
Utan att veta exakt vad det handlar om så låter det som om det antingen är ett beteende som du måste lära dig att acceptera, eller att du säger upp vänskapen? Att ändra på personer brukar funka dåligt.

Så trött och har ont överallt. Såg ett inlägg på Instagram där de sa att som en påminnelse så kom ihåg att på en smärtskala på 0-10 så är normalläget 0. Undrar när jag hade så sist. Mitt normalläge är nog 4-5.
Samma här
Var helt underbart nån timme efter operationen att vara helt smärtfri
Men vill ju heller inte ha nåt starkare än Alvedon och arcoxia

Utan att veta exakt vad det handlar om så låter det som om det antingen är ett beteende som du måste lära dig att acceptera, eller att du säger upp vänskapen? Att ändra på personer brukar funka dåligt.
Köper resonemanget till fullo när all fakta av naturliga skäl inte kan skrivas ut.
Mitt mående i övrigt gjorde detta till en större grej än det var - denna gången. Vännen har hört av sig och det var inte som jag fasat för.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund