Typisk svensk idiot! Bara att hoppas att de flesta känner igen mig.Sjukt mysko typ alltså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typisk svensk idiot! Bara att hoppas att de flesta känner igen mig.Sjukt mysko typ alltså![]()
Faktiskt fullt rimligt.Jag kan naturligtvis inte somna och börjar googla klösträd till katten alldeles för sent för jag kom på att han fyller år i helgen och måste få en present!! Köpte ett också, efter att ha gått upp och mätt katten med linjal hahaha. Vad dum jag är
Försökte lyssna på ljudbok men det gick inte heller. Jag kommer vara helt förstörd imorgon! Klockan står på 05:00…
Tack för att du frågarHur går det nu @ASKAPLASKA ?
Att jag somnade sent igår berodde enbart på att jag inte hade lagt undan mobilenHade tänkt träna innan jobbet, men sover fortfarande inte![]()
Jag älskar också att ha en "egen" liten klinik där de känner både en själv och djuren. Känns mycket tryggt.Klar hos veterinären. Det är så skönt att gå till samma klinik, har gått hos dem sedan jag fick hem Lillebror (2014) - känner igen den mesta av personalen och de känner igen katterna (katten..numera..) osv. Guld värt.