Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha välkommen!Jag sparade en hög med ärenden till juli. För då skulle jag ha tid. Men nu har jag inte lust.
Exakt så!Hahahaha välkommen!
”Detta blir mina sommarprojekt”.
Gjort 1.5 projekt av typ 5-6 st.
”Nä jag vill inte”.
Så kom det in lite frågor från kollegor. Sådant som ibland är motigt. Men inte nu! Hellre det än projekten![]()
Ja tyvärr har dom en sjukdomshistorik, vill man ha ännu större krambjörn så är Kaukasisk Ovtjarka ett utmärkt val, gärna med lynnesfel för en sån fick en bekant till mig ta hand om eftersom den var totalt värdelös som vakthund och ville leka och kela med alla, han var som en flamsig valp och när brevbärare eller varubud kom då var det den obligatoriska myskramen som gällde.Nej, de är för stora och dessutom väldigt sjuka tyvärr. Lurviga krambjörnar är de absolut.![]()
Inte så bra. Satt uppe sent och höll utkik, ingenting. Sov i en låda inatt. Imorse såg jag en ensam storskrake och efter råd från viltrehab så släppte jag ut den och hoppades på det bästa. Sannolikheten att den hittar åt sin mamma känns jätteliten, men experten trodde det ändå var bästa chansen, dykänder är svåra att få att överleva, dessutom får man bara ta hand om en i 48 h. Närmaste viltrehab är typ 50 mil bort, så det var inte heller genomförbart.@Unafraid hur har det gått med lillskraken?![]()
Ägt 2De är ju så söta! En pembroke i så fall.
Det är de, det är svårt att hitta fel på russeln.... och så väger det faktiskt in att det Alltid finns kullar tillgängliga här!
Det gör inget.
Meh!But why? Den skulle ju matcha katten så bra!
Jag får kanske starta en rastråd på Hun bara för skojs skull.
Jag har pratat med chefen!Någon som kan komma och ringa min chef? Alltså det inget mot chefen, jag bara hatar att ringa personer.
Supersöta!