Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk, när han började sin karriär fick han veta att han inte hade någon framtid som skådespelare. Han var en fantastisk skådespelare och person. Världen blev genast gråare. :sorry:
För oss svenskar är Sam Neill kanske ändå mest känd för rollen som den – till en början – ondskefulle tempelriddaren Brian de Bois-Guilbert i nyårsklassikern ”Ivanhoe”, som visats i svensk tv nästan varje nyår sedan 1980-talet. Inför nyår 2022 skickade Neill en videohälsning till svenskarna via SVT:

– Det har gått 40 år och ni har sett ”Ivanhoe” varje nyårsdag. Det hedrar er verkligen, jag är stolt över er. Kommer vi se den igen i år? Ja det ska vi! Kommer Brian de Bois-Guilbert att vinna i år? Ja det kommer han!

https://www.svd.se/a/k0dXz9/skadespelaren-sam-neill-dod

Alltså guuud, mina ben har en sån jäkla "bonn'bränna" :rofl::o Kritvita fötter, brunbrända underben och så ljust (inte riktigt vitt, men snudd på..) ovanför knäna. Tydliga spår från jobbet (shorts, gympaskor med nervikta strumpor). Såatteh. Här är jag i shorts och med öppna klackskor på fötterna på en ledig sommardag. Det ser ut lite som att jag gjort brun utan sol på underbenen och haft maskeringstejp vid fotlederna!

Har nog bestämt mig för vad det blir för lunch idag :d . Det är inte helt lätt att bestämma mig när det finns en massa ställen som jag vill testa i stan!

Det lutar åt en favoritrestaurang idag, de har en halloumiburgare med schyssta tillbehör den här veckan (deras lunchmeny ändras lite varje vecka) och jag har mest ätit pastarätter där tidigare. Har dock sett deras andra burgare live och varit sugen på att testa (men äter inte kött så "vanlig" burgare går ju bort). Får se hur jag känner när jag kommer fram.

Skulle man inte tycka det är tillräckligt varmt både ute och inne kan man ju alltid dra av ett fitnesspass så svetten bokstavligen rinner om en 😅.
#svettärfettsomgråter

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn