athena_arabians
Trådstartare
Sam Neill är död 
(och hon valde FEL man
)
(och hon valde FEL man
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk, när han började sin karriär fick han veta att han inte hade någon framtid som skådespelare. Han var en fantastisk skådespelare och person. Världen blev genast gråare.Sam Neill är död![]()
Å det gör mig faktiskt ledsen. Älskar hans filmer och hans roll i Jurassic park filmerna som ligger mig varmt om hjärtat.Sam Neill är död
(och hon valde FEL man)
Å det gör mig faktiskt ledsen. Älskar hans filmer och hans roll i Jurassic park filmerna som ligger mig varmt om hjärtat.![]()
För oss svenskar är Sam Neill kanske ändå mest känd för rollen som den – till en början – ondskefulle tempelriddaren Brian de Bois-Guilbert i nyårsklassikern ”Ivanhoe”, som visats i svensk tv nästan varje nyår sedan 1980-talet. Inför nyår 2022 skickade Neill en videohälsning till svenskarna via SVT:Tänk, när han började sin karriär fick han veta att han inte hade någon framtid som skådespelare. Han var en fantastisk skådespelare och person. Världen blev genast gråare.![]()
Sam Neill är död
(och hon valde FEL man)