Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma lika här!Vet ni? Om 9 h 37 min har jag semester!![]()
Eller så ser du det som en chans att reda lite i kaoset? Eller så ÄR det kanske inte alls lika kaotiskt som du inbillar dig (vi har ju en förmåga att förstora saker och ting...)Hämtat upp tvätten. Funderar fortfarande vem jag vågar/vill släppa in i kaoset. Kanske ska försöka vända den i morgon när jag inte är så trött och hoppas det går bättre då.
Det kan vara så att jag har nämnt problemet med att vända sängen rätt tidigare...Sista problemet, vända sängen rätt. Orkar inte mer ikväll utan ska ner och hämta tvätten och sedan sover jag på soffan i natt. Jag kunde ju vända den upp och ner så fattar inte varför det ska vara så svårt att vända den rätt igen.
Nu går jag och hämtar upp tvätten och går och lägger mig på soffan.
Funderar på vem jag kan fråga om hjälp, vill liksom inte att någon annan ska se kaoset här hemma.
Det kan vara så att jag har nämnt problemet med att vända sängen rätt tidigare...![]()
Under två år cyklade jag förbi simhallen på väg till jobbetNu har min mens äntligen lugnat sig och det är normalpass imorgon så jag ska verkligen inviga nya gymmet. Det kanske inte blir så mycket gjort med alla nya maskiner och grejer men jag skriver det här så att jag faktiskt kommer iväg! Jag är egentligen riktigt pepp, men vet ju också hur det känns när klockan ringer på morgonen.![]()
Japp, Jag tog en av de minsta måltiderna, Dottern en aningen större hamburgare, sambon en stor. Ingen av oss orkade äta upp.

Yrkesodlarna har rökbomber men det är inget som finns för hobbyodlare så känner du nån yrkesodlare så fråga om dom kan "tappa bort" en rökbomb.Maken poppar 80-talsrock på hög volym.
Sonen dansar runt och sjunger med (Nåja....).
Jag googlar lösningar på att utrota spinn i växthus. Går sådär.
Trist när allt ska göras så överdådigt att inte ens en liten portion får vara liten... Matsvinn är inte bra, och att folk äter mer än de borde/vill är inte heller braVisa bifogad fil 188265
Det här är min "lilla" portion