Vad gör vi? Del CCXXXIV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Wohoo! Classe har extrahjul man kan köpa till dramaten. Verkar som det är fler än jag där de inte sitter fast ordentligt. Ska vandra iväg och köpa. Plus att de har baggagestroppar som jag behöver till pirran eftersom den som sitter på har gått av.

3944.webp
Kvällsviben idag ❤️ Vi får ingen fisk men utsikten kan man inte klaga på

Stackars pållan var svettig; förmodligen sprungit i hagen pga styngflugeäcklena och en bula av insekt på ryggen så ville inte sitta upp men skönt att ögonen var bättre 😊. Efter lite lösgalopp på ridbanan och skön promenad med pållarna blev det att åka in till stan till mamma och hennes särbo 😊. Njuter i bubbelpoolen med ett glas cider och nu är det visst snart dags för grillat 😋. Blir att äta i bikini och badlakanet så jag kan bada lite till sedan, härlig fredagskväll 😍.

Eeek, när jag stoppade in den frysta kycklingen i frysen så upptäckte jag att det fanns en massa glass kvar. Och nej jag klarar inte all slänga den 😱

Sitter fortfarande på balkongen. Lyssnar på ngr barn pä trottoaren nedanför, som diskuterar om Polisbilen eller ambulansen går fortast. Spännande diskussion :love:

Behövs inga verktyg öht, man bara dunkar fast dem på den utskjutande pinnen. Gissar att det är därför det inte är okänt att de trillar av.
Då vet jag vad det är för typ av låsning och den låsningen är skit rent generellt och är inte avsedd för låsning av nåt som går runt utan den är för reglage egentligen, att den används på dramaten, små vagnar och billiga pirror beror bara på att den är snabbmonterad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund