Roligt! Hoppas det går bra på nya stället.Lärare på lågtstadiet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Roligt! Hoppas det går bra på nya stället.Lärare på lågtstadiet
Se till så du har rätt verktyg nu baraWohoo! Classe har extrahjul man kan köpa till dramaten. Verkar som det är fler än jag där de inte sitter fast ordentligt. Ska vandra iväg och köpa. Plus att de har baggagestroppar som jag behöver till pirran eftersom den som sitter på har gått av.
Se till så du har rätt verktyg nu bara
![]()
Ja, det finns tyvärr de som går så fort. Helt livsfarligt...Nytt fordon.
Ikväll for det förbi en elsparkcykel på länsvägen utanför mig. Såg ut att vara ett barn, en tjej med rosa hjälm. Men det gick fort! Det är en 70-väg och hon for nog närapå så fort![]()
Kvällsljuset! Det som får vissa blommor att glöda. Speciellt gula och orange. MagisktDet är så mysigt när kvällarna börjar bli lite mörkare igen. Jag är ett stort fan av stearinljus och mysbelysning.
"Det fanns ingen sten eller rabatt förra gången jag var här när Coop var nybyggt", då vet du var det var.Nänä stenen krockade med bilen..![]()
![]()
![]()
Då vet jag vad det är för typ av låsning och den låsningen är skit rent generellt och är inte avsedd för låsning av nåt som går runt utan den är för reglage egentligen, att den används på dramaten, små vagnar och billiga pirror beror bara på att den är snabbmonterad.Behövs inga verktyg öht, man bara dunkar fast dem på den utskjutande pinnen. Gissar att det är därför det inte är okänt att de trillar av.