Rejält stängselSer ut som om det inte är helt lätt att hålla kvar dem innan för staketet?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rejält stängselSer ut som om det inte är helt lätt att hålla kvar dem innan för staketet?!
Jag minns en semester i Grekland när vi såg getter som klättrade precis överallt, till exempel på folks bilar...Rejält stängselmen den ena hade hoppat ut häromdagen
Har bokat in ett gruppass i kväll, borde gå men just nu vill jag inte.

I Kalmar har det vräkt ner hela dagen med.Och det fotsätter att plaska utanför huset. 18 mm har vi fått hittills
. Håller tummarna för att jag får sova till enbart regn i natt och slipper blixtar och dunder...
![]()
Jag köpte nyligen ett par friluftsshorts på Jula för 199:-, jättesköna! Luftiga och lätta i tyget, flera fickor. Dom kan jag verkligen rekommendera.
Provade de på jula, och kändes tyvärr inte helt rätt för mig. Men jättebra tips@Ceta Jag har båda de tipsade varianterna, älskar att träna i de korta tightsen - jäkligt bra fickor dessutom (tyvärr tunnare tyg ny ön mitt första par..) men för tävlingen skulle jag rekommendera shortsen från Jula. Stretchiga och har fyra rymliga fickor fram - alla med blixtlås!
Tips: kom ihåg bälte om du går på shortsen. Med tanke på stretchen behöver iaf jag komplettera med det när jag lastar dem fulla![]()
Grannen köpte dvärggetter som inte var rymningsbenägna sa dom, nejdå inte var dom rymningsbenägna inte för dom stack aldrig från gården men annars var dom precis överallt och kunde hittas sovande i sängen eller slappande i tv-soffan om dörren var öppen, grannen gav upp och rev gethagen, getterna hade dom kvar tills dom dog av ålderdom.J
Jag minns en semester i Grekland när vi såg getter som klättrade precis överallt, till exempel på folks bilar...![]()
Snygga!Provade de på jula, och kändes tyvärr inte helt rätt för mig. Men jättebra tips
Landade i att det blev dessa: Länk
Inte bästa färgen kanske, men tänker att fibersanden kommer smälta in med det beigaVäldigt sköna och bra fickor hade de med.
Ska absolut kolla in cykelbyxorna framöver dock, för det behöver jag nya oavsett!
Förstår känslan, gick ditt ärende bra?Har inte mått så bra sista tiden. Det känns ganska mörkt. Ledig i dag. 14 grader ute och kall vind. Ska strax åka iväg och göra ett ärende.
Är på gymmet nu en hel timme fel*pepp pepp*
Jag var inte ett dugg sugen att gå på yogan igårkväll men gjorde det ändå och det var så skönt efteråt!![]()