Vad gör vi? Del CCXXXIV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir så stressad av att inte få fakturor, speciellt från "nya" företag. Har väntat på klinikfaktura ett tag nu, och minns med fasa en annan klinik som bara inte KUNDE få rätt på min mejladress 😬 De mejlade alltså sina fakturor och trodde sedan att jag inte hade betalat. Men jag hade inte fått deras fakturor. Glömmer man bort en viss bokstav i mejladressen så går mejlet till en annan person, så det är heller så att man ser att det blev fel genom att mejlet "studsar tillbaka". Har försökt kontakta vad jag tror är admin på kliniken idag utan resultat. Känns så dumt att besvära veterinären med en fakturafråga... Men jag måste nog det, tänker jag.

Jag köpte nyligen ett par friluftsshorts på Jula för 199:-, jättesköna! Luftiga och lätta i tyget, flera fickor. Dom kan jag verkligen rekommendera.

@Ceta Jag har båda de tipsade varianterna, älskar att träna i de korta tightsen - jäkligt bra fickor dessutom (tyvärr tunnare tyg ny ön mitt första par..) men för tävlingen skulle jag rekommendera shortsen från Jula. Stretchiga och har fyra rymliga fickor fram - alla med blixtlås! 😍

Tips: kom ihåg bälte om du går på shortsen. Med tanke på stretchen behöver iaf jag komplettera med det när jag lastar dem fulla 😄
Provade de på jula, och kändes tyvärr inte helt rätt för mig. Men jättebra tips 🤩

Landade i att det blev dessa: Länk
Inte bästa färgen kanske, men tänker att fibersanden kommer smälta in med det beiga 🤞 Väldigt sköna och bra fickor hade de med. 👍 Ska absolut kolla in cykelbyxorna framöver dock, för det behöver jag nya oavsett!

J

Jag minns en semester i Grekland när vi såg getter som klättrade precis överallt, till exempel på folks bilar... 🤪
Grannen köpte dvärggetter som inte var rymningsbenägna sa dom, nejdå inte var dom rymningsbenägna inte för dom stack aldrig från gården men annars var dom precis överallt och kunde hittas sovande i sängen eller slappande i tv-soffan om dörren var öppen, grannen gav upp och rev gethagen, getterna hade dom kvar tills dom dog av ålderdom.:D

Har tvättat bilen och konstaterat att lacken inte tål Ajax för vattnet blev lika grått, inte nog med att troligen Stevie Wounder (som är blind) lackat Pv-n, han har blandat färgen också.:laugh: Jaja, skit samma, när Duetten kommer ut på vägarna igen ska Pv-n få ny lack och då ska det som behöver åtgärdas fixas, en trasa med förtunning så är skitlacken väck för den är bara tunt sprutad, så tunt så man ser baslacken bitvis.

När jag ändå var på G kollade jag ventilernas spel, det är sånt som ingår i servicen på gamla bilar.:)

Provade de på jula, och kändes tyvärr inte helt rätt för mig. Men jättebra tips 🤩

Landade i att det blev dessa: Länk
Inte bästa färgen kanske, men tänker att fibersanden kommer smälta in med det beiga 🤞 Väldigt sköna och bra fickor hade de med. 👍 Ska absolut kolla in cykelbyxorna framöver dock, för det behöver jag nya oavsett!
Snygga!

Jag och sambo samåkte i morse iom att vi skulle vara på varsin hästgård nära varann idag. Han hade shorts och T-shirt och jag hade jeans, långärmat och fodrad jacka. Jag skulle också röra mig mer.
Vi delar INTE termostat! Min är inställd på senhöst nu. 😅

Lyssnat på fantastiska Vilma Flood idag
20260720_144612.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser