Letat ett bord länge och nu hittat det perfekta på marketplace för bara 100 kr. Så ska fara om hämta det imorgon. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att det aggressiva i skyddandet, överdriften, kommer sig av att människor inte är försiktiga. I så fall skulle måsar vara aggressiva överallt och det är de inte.De har ju anledning. De skyddarc bon och ungar.
jag är inte heller måspsykolog men tror - efter mina erfarenheter - att mänskligt beteende har mindre orsak än skydd av avkomma?
Åh hon är så bra!Lyssnat på fantastiska Vilma Flood idag
Visa bifogad fil 188421
Märkligt nog fungerar det med måsarna här där jag bor också. De verkar helt snälla ändå. De låter, men det gör måsar. Jag brukar prata med dem när de går omkring ute. Dessutom är hundarna så vana numera att de inte bryr sig, de har fått lära sig att man jagar inte fåglar. Speciellt spionen är helt obrydd. Han kan trava förbi dem när vi är ute och går utan att bry sig eller att den bryr sig, så himla coolt att se (han går i flexi).Jag har skator här men dom hörs eller syns knappt, dom fanns tidigare vid ett sommartorp och ansågs aggressiva och varför, tja kastar man sten efter dom och dom har ungar så,,,, här har ingen av dom nånsin ens tänkt tanken på att försöka attackera mig utan dom lever sitt liv och jag mitt sida vid sida.
Både ja och nej, det är avslutat men jag tappade humöret vilket inte är likt mig. Mycket som krånglat sista tiden. Nåväl jag har skrivit av mig en hel del i dag, gråtit en skvätt, varit lite arg. Så kanske känns det bättre i morgon.Förstår känslan, gick ditt ärende bra?![]()
Har du fått hem en ny sällskapshäst nu?Hämtade paket med hästens mineralpulver bland annat. Tydligen hål inuti trots att paketet inte var stött på något vis. Men de har inte täta kartonger heller. Vilket jag som själv sålt liknande tycker är rätt märkligt med tanke på de krav vi haft..
Halva jävla baksätet fullt i vitt pulver. Skitkul med perforerade lädersäten att få ner det där i. Hade inte planerat dammsuga nu efter lång dag..![]()
Ja, det kom en jätterar kompis för ca 1 månad sen. Min häst verkar uppskatta den nya kompisen mer, en klok dam.Har du fått hem en ny sällskapshäst nu?
Kan inte minnas att jag sett bild.![]()
Härligt att läsa!Ja, det kom en jätterar kompis för ca 1 månad sen. Min häst verkar uppskatta den nya kompisen mer, en klok dam.