Buke bara kryllar av innovativa entrepenörer ju, man vet aldrig!Det är alltså vad Buke tror om mig, att jag kränger overnight oats på Tradera (dels är det inget revolutionerande recept precis, och dels..på Tradera av alla ställen??) ?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buke bara kryllar av innovativa entrepenörer ju, man vet aldrig!Det är alltså vad Buke tror om mig, att jag kränger overnight oats på Tradera (dels är det inget revolutionerande recept precis, och dels..på Tradera av alla ställen??) ?!![]()
Det är därför då måste äta hos kiropraktorn såklart! Du har sålt din egen mat på tradera.Det är alltså vad Buke tror om mig, att jag kränger overnight oats på Tradera (dels är det inget revolutionerande recept precis, och dels..på Tradera av alla ställen??) ?!![]()
Hade du väntat dig det?Mår inget vidare. Tankarna snurrar och jag vet inte var de tar vägen. Känner noll support hemifrån just nu..
Sonen sover i varje fall. Varit full fart hela dagen.
Det är alltså vad Buke tror om mig, att jag kränger overnight oats på Tradera (dels är det inget revolutionerande recept precis, och dels..på Tradera av alla ställen??) ?!![]()
Jag har totalt uselt lokalsinne. Behöver se en karta för att fatta var jag är och vart jag ska.
Exet brukade skoja att jag kunde gå vilse i en stad med en gata.
Om det har något samband med att jag ser, och tänker i bilder vet jag inte. Visste inte ens att det finns människor som inte tänker i bilder.
Här hemma kallas det för ’mysdroppar’ (för att försöka rädda upp värdigheten i situationen).Jag sitter i fåtöljen och läser. Juno håller mig sällskap och har nu så fint dreglat i min bok...
Visa bifogad fil 189030
Tänker att det kan ju vara en fullständigt normal reaktion på en bok, beroende på vad hon läserJag sitter i fåtöljen och läser. Juno håller mig sällskap och har nu så fint dreglat i min bok...
Visa bifogad fil 189030
Syftar du på kattsnusk?Tänker att det kan ju vara en fullständigt normal reaktion på en bok, beroende på vad hon läser![]()
Ja, faktiskt. Han har alltid varit bra på att känna in och ta hand om. Men inte nu längre tydligenHade du väntat dig det?