Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får kanske ändra dina arbetstider lite, och inte vara på jobbet så mycket tidigare än alla andraSitter på jobbet. Har redan gått igenom alla mail och löst några problem. Varit här i 45 minuter. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra tills de andra kommer. Behöver stämma av lite grejer med kollegorna och chefen.
Lite trist att sitta helt själv. Ingen annan har kommit än..
Jag vet ju inte hur gammal du är men jag är ju född i slutet av 50-talet, du vet strax efter dinosaurierna och på 70-talet när vi började härja runt var det definitivt inte så noga med klädseln på oss killar, tjejerna hade det värre för 70-talsfrisyrerna var inte att leka med, dimman av hårsprej låg tät.![]()
Här småregnar det också på mitt takfönsterÄntligen regn!
Tja, jag får mer gjort på morgonen. Nu visade det sig att de andra är på distans idag. Och i vanliga fall behöver jag inte stämma av så mycket innan jag sätter igång, men nu är det lite specialfallDu får kanske ändra dina arbetstider lite, och inte vara på jobbet så mycket tidigare än alla andra?
Regnar här med. Har väntat hela semestern. Så tacksam men kanske inte just idag.Här småregnar det också på mitt takfönster. Hoppas vi slipper åska idag!
Blä för ångest! Och på morgonen också, det är extra skit. Hoppas det går över snabbtÅngest och ute regnar det. Vill ha mer sol.
Mm det brukar vara värst på morgonen.Blä för ångest! Och på morgonen också, det är extra skit. Hoppas det går över snabbt![]()