Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om soffa, vad hette/heter din soffa, nu är det dax för mig att köpa nyPigg idag med!
Bra då jag ska hjälpa till att bära in en soffa åt mitt syskon.
Å andra sidan brukar det inte vara speciellt svårt att hitta folk att prata med på festivaler, med lite tur kan man få nya vänner ocksåTycker synd om min särbo. Han hade sett fram emot att gå på metalfestival men han sällskap behövde jobba istället. Så nu har han ingen att gå med för han känner ingen i Sverige längre efter 11 år utomlands![]()
Ser ändå väldigt mysigt ut!
Min heter Landskrona, ikea, älskar den!På tal om soffa, vad hette/heter din soffa, nu är det dax för mig att köpa ny
Så var det ju, skrev upp det på en lapp när du köpte den men hittade inte lappen o blev osäker när jag var inne o kikade på dom. Tack!Min heter Landskrona, ikea, älskar den!
Det ska stå nuvarande HYRESVÄRD. Och hon har dessutom glatt meddelat att vill jag ha häst där så får jag detEftersom min nuvarande har ett tomt stall som bara väntar på en häst, och det är hästar på varenda annan yta här där vi bor nu så har jag mailat 2 ridskolor i området. Det är lite självförsvar, om jag rider på ridskola så kan jag inte göra något dumt, ellerhur???
Det gick väldigt snabbt, men jag glömde först ta på mig skorna igen efter besöket så var på väg att gå därifrån utan skorSitter i väntrummet och väntar på min läkartid. Galet hungrig så jag hoppas att det går snabbt.
Men bra ändå att du kom på det! Speciellt skornaDet gick väldigt snabbt, men jag glömde först ta på mig skorna igen efter besöket så var på väg att gå därifrån utan skorSedan när jag hade gått ufrån sjukhusetoch skulle äta så insåg jag att jag glömt min högt älskade Fredlöshoodie. Var bara att gå tillbaka igen.
Ja och att tröjan hängde kvarMen bra ändå att du kom på det! Speciellt skorna
Ser ut som en typisk sån där dag när man har bestämt sig för att sticka ut och paddla eller gå på svamppromenad, tur att torrdräkten är uppfunnen för då behöver man inte bry sig.
Och jag skulle inte ha nån mer häst efter fjordan, det sket sig ju kapitalt när travet dumpade en folkilsken rödfuxmärr nästan ingen vågade hantera här, det blev 17 år till som hästägare.Det ska stå nuvarande HYRESVÄRD. Och hon har dessutom glatt meddelat att vill jag ha häst där så får jag det
Det här är INTE bra. Jag vill ju inte ens ha häst i box.
Hoppas någon av ridskolorna återkommer fort!
Ja alltså. Jag vill ju ha eget stall, lösdrift om jag ska ha häst igen. Men att ha eget stall i Haninge är nog en utopi så det kommer aldrig hända.Och jag skulle inte ha nån mer häst efter fjordan, det sket sig ju kapitalt när travet dumpade en folkilsken rödfuxmärr nästan ingen vågade hantera här, det blev 17 år till som hästägare.![]()
Han får gå själv och kanske hitta nya vänner!Tycker synd om min särbo. Han hade sett fram emot att gå på metalfestival men han sällskap behövde jobba istället. Så nu har han ingen att gå med för han känner ingen i Sverige längre efter 11 år utomlands![]()