Klarar du att låta bli den?Eeek, när jag stoppade in den frysta kycklingen i frysen så upptäckte jag att det fanns en massa glass kvar. Och nej jag klarar inte all slänga den![]()
Ta hjälp av nån som tar den från dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klarar du att låta bli den?Eeek, när jag stoppade in den frysta kycklingen i frysen så upptäckte jag att det fanns en massa glass kvar. Och nej jag klarar inte all slänga den![]()
Här har snorungarna kört förbi i dryga 45km ,till slut ledsnade jag o skrev i byns fb grupp att max 20 annars blir det backning på körkortet och föräldrarna kan få böta upp till 7000kr, nu kör dom lagligt, tyvärr har dom nu börjat skjutsa istället.Nytt fordon.
Ikväll for det förbi en elsparkcykel på länsvägen utanför mig. Såg ut att vara ett barn, en tjej med rosa hjälm. Men det gick fort! Det är en 70-väg och hon for nog närapå så fort![]()
Jag tyckte det stod "skjuta" istället för "skjutsa" och tänkte att den utvecklingen verkligen inte var speciellt positiv...Här har snorungarna kört förbi i dryga 45km ,till slut ledsnade jag o skrev i byns fb grupp att max 20 annars blir det backning på körkortet och föräldrarna kan få böta upp till 7000kr, nu kör dom lagligt, tyvärr har dom nu börjat skjutsa istället.
Borde gå att fixa iaf.Behövs inga verktyg öht, man bara dunkar fast dem på den utskjutande pinnen. Gissar att det är därför det inte är okänt att de trillar av.
Så otäckt det där. Hjälmen skyddar inte heller tillräckligt om dom faller framåt har man kommit fram till eftersom folk fortsätter att slå sig sönder och samman i ansiktena efter dom slagit omkull med dom. Enligt mig är dom ett satans otyg och jag undviker dom.Nytt fordon.
Ikväll for det förbi en elsparkcykel på länsvägen utanför mig. Såg ut att vara ett barn, en tjej med rosa hjälm. Men det gick fort! Det är en 70-väg och hon for nog närapå så fort![]()
Gulligt. Kisse här är likadan!Klar i stallet och lilla hunden sitter bestämt vid sängen och säger att klockan är sen och att det är dax att sova. Hon är en sån liten tantHon är inte gjord för sena kvällar och avskyr om vi är uppe sent av någon anledning. Kommer dock ignorera henne en stund och ta lite te. Sen måste jag sova, jobb i helgen och klockan ringer 05.
Äntligen börjar det bli mörkt om kvällarna. Då har jag en chans att se Räv innan jag går och lägger mig.
Tidigare i somras när jag låg på sjukhus i två veckor tog pappa hand om Räv. Då satte ganska upp en kamera vid Rävs bur för att kunna hålla koll på honom.
Visade sig att Räv klev upp kring 00 30 och gick och la sig igen vid 04.30. Resten av dygnet sov han med några kiss- och ätpauser. Hamstrar är trötta djur.![]()
Räv springer iofs i hjulet nästan hela den tiden, så kan ha förståelse för att han är trött.![]()
Räv och jag! Även om dygnsrytmen är olika. Jag sover 11-13 timmar på natten och typ fyra timmar på dagen lite uppdelat.Hårt jobb att existera.
När det var uteritt när jag var på ridskolan fick jag alltid den häst som dom andra blåvägrade att rida eftersom han knappt kunde nåt och var en busig unghäst samt skickade av folk, det passade mig utmärkt för jag kunde inte heller speciellt mycket och busig, jodå,Hemma från långritt på ridskolan! Fick leda ena gruppen och hade en superstabil ponnyTyvärr lite oro i ledet så inte så mycket galopp som det brukar, men ändå otroligt att få rida ut i 2,5 timmar i vackra miljöer!