Vad gör vi? Del CCXXXIV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har aldrig ansökt om det, men med tanke på hur lätt jag fick halv och även sjukskrivning vid behov så tror jag att jag kan få det, speciellt med tanke på att jag är i sämre skick nu än vad jag var då, det har ju inte blivit bättre. Dock är det inget jag vill ha faktiskt. Jag vill jobba. Jag tycker om att jobba och trivs med det. Synd bara att det sliter så.
Tack för att du ville svara, jag inser nu att min fråga blev lite väl närgången - förlåt!

Jag förstår att du vill jobba, jag är likadan. Så jag ville nog bara veta att det finns fler än jag som är lika "knäppa" och har liknande tankar ibland :heart

Jag var duktig och duschade direkt när vi kom hem. Har nog blivit lite förslappad under semestern för nu är jag banne mig bra trött 😅

Tack för att du ville svara, jag inser nu att min fråga blev lite väl närgången - förlåt!

Jag förstår att du vill jobba, jag är likadan. Så jag ville nog bara veta att det finns fler än jag som är lika "knäppa" och har liknande tankar ibland :heart
Det är ingen fara! :)
Ja jag älskar att jobba, men ibland känns det verkligen trist när kroppen inte orkar med. Sliter ibland mer än det ger.

Ja j
Jag är lite försiktig då jag inte vill blotta något som berättats i förtroende helt öppet på internet. (Även om jag håller på att explodera 😅)

Låt mig säga att detta bidrar till statistiken att män är svin 😬😬😬 (*hostgifthost*)
Ja jag har fått så många bekräftelser på detta det senaste året så jag börjar om det finns några bra män överhuvudtaget?!
Det gör det ju förstås, men man börjar undra!

Jag är lite försiktig då jag inte vill blotta något som berättats i förtroende helt öppet på internet. (Även om jag håller på att explodera 😅)

Låt mig säga att detta bidrar till statistiken att män är svin 😬😬😬 (*hostgifthost*)
Eller nöt så passa dig bara så vi inte tar er på hornen.
1786209098343.webp

:p

Ja j

Ja jag har fått så många bekräftelser på detta det senaste året så jag börjar om det finns några bra män överhuvudtaget?!
Det gör det ju förstås, men man börjar undra!
Det är ju som vanligt, det är ju dom som syns eller hörs värst som är största svinen och det besannades ju i Rättvik under power-meet, där kan man snacka om dräggens paradis.:yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39