Här är jag bland en massa grabbar, det är jag som har overall.Sant, det får man iaf![]()
Djur har en härlig, ärlig, men ganska så sjuk humor ibland, men humor har dom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är jag bland en massa grabbar, det är jag som har overall.Sant, det får man iaf![]()
Här är jag bland en massa grabbar, det är jag som har overall.Vattenkoppen trilskades så den var jag in och fixade till och bonden sa "du är ju för f*n inte klok, gå in till dom där och ha dom runt dig och sen svara när en av dom utmanar dig på brottningsmatch och försöka välta honom.
Jag kan säga att tjuren och jag hade ganska kul, ingen vann.
Djur har en härlig, ärlig, men ganska så sjuk humor ibland, men humor har dom.
Visa bifogad fil 191271
Jag känner stämningen i gruppen på långt håll och ingen av dom tjurar jag träffat har haft problem med att både sända och ta emot känslor, visst har nån gått till "attack" men aldrig på allvar utan bara bus, en supervacker kolsvart tjur "attackerade" så fort jag vände ryggen till när jag rakade skit i boxen, satte huvudet i baken på mig och sköt mig framför sig tills vi kom till dyngrännan, teamwork vet du.Det läskiga är ju om tjurar blir galna men de kan även de vara hur milda och goa som helst, mamma hade också trevliga såna ett tag.
Ja djuren kan vara hur roliga som helst![]()