Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder pulvermjölk till 99% tycker det är kalasbraJag har tagit mig en kopp te, lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag kan gå och lägga mig. Egentligen borde jag åka och köpa mjölk men det skiter jag i. Det får bli pulvermjölk i morgon bitti.
Funkar den om man är laktosintolerant?Jag använder pulvermjölk till 99% tycker det är kalasbra, för jag har mest i kaffet så hinner inte göra av med vanlig och vill inte slänga matvaror om jag kan slippa.
Vänta på semestern1,5 h kvar och sista lussebullen är uppäten. Vad ska jag göra nu då?
Funkar den om man är laktosintolerant?
Tror inte det då den är gjord av mjölkFunkar den om man är laktosintolerant?
Efter några timmar på julmarknaden i föreningens stånd så behöve jag också handla mjölk. For vägen förbi macken hem men de hade inte ens lättmjölk kvar.Jag har tagit mig en kopp te, lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag kan gå och lägga mig. Egentligen borde jag åka och köpa mjölk men det skiter jag i. Det får bli pulvermjölk i morgon bitti.