Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte ett dugg vaken
Får ta en kopp kaffe innan jag börjar sen
Är ensam första passet då en är sjuk och en annan kommer senare.
Får se hur det går
Är bara 31 elever i första klass så vadå :D

Jag gissar på att det kan resultera i något grått hårstrå eller två med otur men kommer säkert gå bra.:banana:

Vaknade med ont i halsen och allmänt risig känsla. Typiskt. var magsjuk förra veckan så nu var det väl dags för förkylning.

Inte ett dugg vaken
Får ta en kopp kaffe innan jag börjar sen
Är ensam första passet då en är sjuk och en annan kommer senare.
Får se hur det går
Är bara 31 elever i första klass så vadå :D
31 elever :eek:

Jösses. Sparkrav/vinstmaximering? Finns det överhuvudtaget förutsättningar för att alla lär sig något och utvecklas i en så stor grupp?

Tur att jag inte har barn och aldrig kommer att få några heller.

Tror ni inte mamma ringde i morse igen....för att be om ursäkt för att pappa blev argsint EFTER att vi åkte därifrån i går kväll :confused: Vilket hon dessutom redan bett om ursäkt för i går kväll.
Det är nog hög tid för nytt boende för bägge två O_o

31 elever :eek:

Jösses. Sparkrav/vinstmaximering? Finns det överhuvudtaget förutsättningar för att alla lär sig något och utvecklas i en så stor grupp?

Tur att jag inte har barn och aldrig kommer att få några heller.

Vi våra klasser i 4-6 är de ca 27-30 st i varje klass, varav flera elever har stort behov av särskilt stöd. På en ämneslärare, och kanske en resurs om man har tur. Och detta året ska vi dra ner skolans kostnader med 2-6% - igen :up:

Varför gör man sånt frivilligt? :confused:
Vad ska du bli när du pluggat klart?
Ursäkta min nyfikenhet men frågar man inget får man inget veta och frågar man kan man få ett bry dig inte så jag chansar ;)
Ja man gör sådant frivilligt, :eek: men man behöver det om man ska jobba med signaler. Vad jag ska bli när jag blir större. Oj signal ingenjör mot järnvägsinfrastruktur. Man får fråga! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 551
· Visningar
55 578
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 667
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka