Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oftast gillar jag att jobba med särskild undervisning, men ibland vill man ju faktiskt ha en klass. För ibland, som nu, går lektionerna sååå långsamt! Dvs när man har en elev, som just nu läser bok..

Lunchrast
Har gått över förväntan
Bara imorgon kvar sen är jag ledig torsdag-fre.
Ska till Örebro universitet och fixa ett par saker.
Kommer sova ovaggad ikväll och sambon slutar 21:45 så får la vänta in honom innan jag somnar.
Han är ledig imorgon så han kan ju sova länge då.

Ligger i soffan och kollar på Harry Potter.
Vill så gärna åka och rida men försöker intala mig själv att det inte är en katastrof att lillhästen får vila ett par dagar, bättre att jag blir frisk.
Bästa, finaste och raraste kollegan hämtade precis upp Ruben och tog med honom på långpromenad :love:

För övrigt så har min fina vedspis blivit ganska äckligt flottig sedan han började använda den. Jag är inte helt förtjust. Hur får man den fin igen?
Svinto. Gnugga rejält.
torka av med fuktigt papper/trasa.

Köp spissvärta om du inte har. Svärta in den och den är som ny igen. Kan ryka lite av svärtan men det går över och blir jättefint.
(har du sett att det finns en grupp på facebook "Vi som använder vedspis")

Just hemkommen från jobbet ! Var tvungen riva igång traktorn då det blivit en snövall in på gården efter att dom plogade ingenting igår endast några fjun.Måste ha tryckt ut den gamla kanten så det blev så !
Solen skiner får bli lite sieta och en promenad lite senare !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 551
· Visningar
55 594
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 667
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka