Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är nog lite besviken över dagens hopplektion. Dels var jag lite sen av den simpla anledningen att lektionen började lite för tidigt för att passa mig och sen strulade det med att få i ordning hästen för jag visste inte var hästens saker var och det fanns ingen i stallet jag kunde fråga. Och sen fick jag inte riktigt igång motorn på hästen förrän de två sista sprången. När det var dags att sluta så tyckte jag att vi precis kommit igång. Och all ridning utan att ha fått igång motorn kändes mest :turd:.

Sonen fick sova vidare idag, igår lät han som han höll på att hosta lungorna ur sig så jag tror att en dag till hemma nog är ganska bra. Jag ska vara hemma idag och plugga, städa och ta hand om sjuk son. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 73 74 75
Svar
1 492
· Visningar
53 770
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 641
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Tillbaka