Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har det varit klarblå himmel o sol hela dagen, minns inte hur länge sedan jag såg solen.I Malmö snöar det blötsnö. Rent oförskämt!
Ligger i soffan och kollar på Harry Potter.
Vill så gärna åka och rida men försöker intala mig själv att det inte är en katastrof att lillhästen får vila ett par dagar, bättre att jag blir frisk.
Bästa, finaste och raraste kollegan hämtade precis upp Ruben och tog med honom på långpromenad![]()
Vem f-n har ätit upp all min silvertejp?!![]()
Sorry men jag trodde det skulle hjälpa mot min trasiga kropp.
Spissvärta har jag. Det lämnade förra ägaren efter sig. Svinto saknas dock. Men jag tror jag väntar med behandlingen tills den inneboende är ute ur huset. Ett par månader till så.Svinto. Gnugga rejält.
torka av med fuktigt papper/trasa.
Köp spissvärta om du inte har. Svärta in den och den är som ny igen. Kan ryka lite av svärtan men det går över och blir jättefint.
(har du sett att det finns en grupp på facebook "Vi som använder vedspis")
Spissvärta har jag. Det lämnade förra ägaren efter sig. Svinto saknas dock. Men jag tror jag väntar med behandlingen tills den inneboende är ute ur huset. Ett par månader till så.
Nej, jag har inte sett den gruppen på FB.
Nej du är inte ensam om det. Jag håller mig gärna till sammaBlää vad svårt det är byta uppläsare när man lyssnar på ljudböcker
Eller är det bara jag![]()
Jo, förvisso, men den är så otroligt seeeeg (även om det då är den inneboende som drabbas). Jag har aldrig råkat ut för en så seg spis förr och vedspisen är ju ändå alltid igång så här års så det är ju ingen extra kostnad varken i tid eller pengar att använda den. Jag vet inte vad som är värst, känslan av att vara elak och tvinga honom att använda elspisen eller att stå ut med oset som blir. (Jag har f.ö. redan tvingat honom att använda en egen stekpanna, då jag inte tyckte det funkade att han impregnerade min stekpanna med äckelmat. Herregud vilket jävla liv det blev!!!)Kan inte den inneboende använda vanlig spis så fläkten tar oset?
Jag har en spis med 2 plattor och vanlig el,passar utmärkt i lillstuganJo, förvisso, men den är så otroligt seeeeg (även om det då är den inneboende som drabbas). Jag har aldrig råkat ut för en så seg spis förr och vedspisen är ju ändå alltid igång så här års så det är ju ingen extra kostnad varken i tid eller pengar att använda den. Jag vet inte vad som är värst, känslan av att vara elak och tvinga honom att använda elspisen eller att stå ut med oset som blir. (Jag har f.ö. redan tvingat honom att använda en egen stekpanna, då jag inte tyckte det funkade att han impregnerade min stekpanna med äckelmat. Herregud vilket jävla liv det blev!!!)
Det har hänt att jag varit tvungen att stick hemifrån då jag vid ett tillfälle äcklades så mycket av matoset att jag inte stod ut (isterband). Och jag är nog tvungen att flytta min yoga på tisdagar (invant schema som friskvårdstimme sedan flera år) till en annan tid då den inneboende lagar mat just då och jag kan inte stänga ute oset från mitt sovrum på övre våningen. Då är jag inte så särskilt sugen på att ta långa djupa andetag
.
Men jag glädjer mig åt att han har hittat ett hus att köpa nu så snart får jag rå mig själv igen. (Han sålde ju sitt hus i maj förra året och har sedan dess bott lite här och där i väntan på att hitta något annat.)