Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det inte bättre han köper en påse kol om han nu gillar mat som ryker :idea: istället för att tillverka kolen i ditt kök.:mad:
Det är ingen dum idé. :up:

För övrigt så har min fina vedspis blivit ganska äckligt flottig sedan han började använda den. Jag är inte helt förtjust. Hur får man den fin igen?

Zelma vägrar ha tratt på sig. Hon slänger sig ner på golvet och spinner runt som en krokodil med ett byte tills den åker av. Har gett upp och smörjer med aloe vera istället, det verkar hon inte vilja slicka på.

Tror det börjar bli dags för sängen. Trött av allt sjukhusande i familjen. Styvfar ligger inne igen och ska opereras igen. Den här gången har de hittat en 6 cm stor tumör.

Det skulle inte göra något om vi fick må bra och våren kunde komma. En stlla önskan sådär.

Ni vet det där med att köpa och sälja saker vilken energibrist man kan få.
Undantagen finns! Ibland hittar man pärlorna :banana:
Mitt skambud gick hem och snabbt svar nu ska vi bara se till att jag kan hämta :bump:

Verkar kunna bli en smidig affär, säljaren frågade när jag kan hämta och jag hoppas på imorgon.
Kan det hålla hela vägen tro?
Måste flytta pengar till swishkontot det får jag inte glömma då blir det jobbigt. :o

Nu har jag hastigt och lustigt bestämt mig för att jag vill ha ca fem cm snö till. Det ska ju ändå vara kallt ett bra tag till och med mer snö kan jag iaf longera/tömköra i hagen :)

Dags för sängen, natti tråden!

Nu gäller det bara att hitta adressen, siffran verkar inte finnas på den gatan och telefonnumret hjälper inte.
Antar att personen inte svarar mera idag är ju lite sent nu om man ska upp och jobba tidigt.
Jag vill ju veta nu, nu, nuuu. Kom inte och anklaga mig för att vara otålig :o
Täckt upp kontot, tur jag kollade hade visst fått avvisade räkningar för jag räknat fel någonstans eller rättare sagt glömt av att räkna med en räkning på autogiro :banghead:
Åtgärdat och skickat om det igen, hoppas slippa påminnelse vore ju så grymt onödigt.

Tyvärr är ena företaget inte samarbetsvilliga på något alls så varför skulle just dem vara det vad det gäller betalningar som blir lite sena? dumma mig! fyy mig!
1+1 är 2, 2+2= 4, ska nog köpa en matematikbok och plugga tror jag :p
Jag ska bara vänta på att bindningstiden försvinner sen kommer jag inte ha något med det företaget att göra alls ska bli grymt skönt, otrevliga och allmänt hopplösa.
Service? vad är det? skulle vi?, tror baske mig det är deras slogan skulle passa fint i alla fall enligt mig.
Klant jag :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 73 74 75
Svar
1 491
· Visningar
53 770
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 641
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Tillbaka