Jo, förvisso, men den är så otroligt seeeeg (även om det då är den inneboende som drabbas). Jag har aldrig råkat ut för en så seg spis förr och vedspisen är ju ändå alltid igång så här års så det är ju ingen extra kostnad varken i tid eller pengar att använda den. Jag vet inte vad som är värst, känslan av att vara elak och tvinga honom att använda elspisen eller att stå ut med oset som blir. (Jag har f.ö. redan tvingat honom att använda en egen stekpanna, då jag inte tyckte det funkade att han impregnerade min stekpanna med äckelmat. Herregud vilket jävla liv det blev!!!)
Det har hänt att jag varit tvungen att stick hemifrån då jag vid ett tillfälle äcklades så mycket av matoset att jag inte stod ut (isterband

). Och jag är nog tvungen att flytta min yoga på tisdagar (invant schema som friskvårdstimme sedan flera år) till en annan tid då den inneboende lagar mat just då och jag kan inte stänga ute oset från mitt sovrum på övre våningen. Då är jag inte så särskilt sugen på att ta långa djupa andetag

.
Men jag glädjer mig åt att han har hittat ett hus att köpa nu så snart får jag rå mig själv igen. (Han sålde ju sitt hus i maj förra året och har sedan dess bott lite här och där i väntan på att hitta något annat.)