Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ojJag är lite ledsen i kvällKissen hade inte forl. Det är ju bra. Tyvärr visade det sig i stället att hon är njursjuk
![]()
Men åh nej! Jag beklagar!Jag är lite ledsen i kvällKissen hade inte forl. Det är ju bra. Tyvärr visade det sig i stället att hon är njursjuk
![]()
Men fy då.Jag är lite ledsen i kvällKissen hade inte forl. Det är ju bra. Tyvärr visade det sig i stället att hon är njursjuk
![]()
Om det är bra och dyrt, hade jag lätt lagt pengarna på att laga det om jag var du. Kan nog inte kosta många kronor. Jag själv har lagat täcken för typ en hundring eller nått bara.
Tråkigt när ens husdjur blir sjukaJag är lite ledsen i kvällKissen hade inte forl. Det är ju bra. Tyvärr visade det sig i stället att hon är njursjuk
![]()
Jag är lite ledsen i kvällKissen hade inte forl. Det är ju bra. Tyvärr visade det sig i stället att hon är njursjuk
![]()
Kolla i någon lokal fb-grupp om det är nån som kan fixa, eller hör med skomakarenJag har ingen symaskin så skulle behöva lämna in det i så fall..åh jag som var så glad över det nya täcket!
Skicka hit en påse så ska jag se om min storlek är lagom.Vafan, min micro brände mina popcorn!Och nej jag har inte haft dom inne för länge, knappt ens 2,5 minut innan det började lukta bränt och nu är det en stor klump i dom. Jävla skitmicro till att vara för liten
(påsen fastnar och kan inte rotera...)
Hade bara en påse kvar och den har jag poppat nuSkicka hit en påse så ska jag se om min storlek är lagom.
Blää med brända popcorn luktar ju riktigt usch men du kanske kan ersätta popcornen med chokladkaka eller glass istället som lite tröst?