Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satans vad trött jag är
Frös som tusan med.
Nu dricka lite kaffe och äta ett par smörgåsrån innan sambon kommer hem.
Imorgon är det en jobbig dag till då ena pedagogen ff är sjuk men får vi samma vikarie som på em idag kommer det gå strålande.
Han var en klippa

Jag är lite ledsen i kväll :( Kissen hade inte forl. Det är ju bra. Tyvärr visade det sig i stället att hon är njursjuk :(

Första jobbdagen efter semestern. Gick bra men var lite jobbig då vi valde att ge upp med vårt älskade marsvin. Hon fick en ful sårinfektion ochar mådde inte bra. Känns som rätt val men känns ju sorgligt ändå :cry:.

Hemma från stallet. Lillungen red lektion och idag gick det superbra. Hon åkte av i våras och slog sig ganska illa och efter det har hon kämpat mot ett sviktande självförtroende. Men idag bad hon om att få gå ner en storlek på häst (från russ till shetland) och hon redan så himla bra att jag nästan fick en tår i ögat. Hela ungen sken när hon fixade galopperna utan problem. :heart

Just nu väntar jag på att duschen ska bli ledig.

Om det är bra och dyrt, hade jag lätt lagt pengarna på att laga det om jag var du. Kan nog inte kosta många kronor. Jag själv har lagat täcken för typ en hundring eller nått bara.

Jag har ingen symaskin så skulle behöva lämna in det i så fall.. :down: åh jag som var så glad över det nya täcket!

I dag var det en tidig morgon ... i och for sig med goda nyheter men TIDIGA sa jag har redan tagit en tupplur fore 10. :p
Nu ska jag fortsatta vara glad for morgonen's nyheter och sakta komma igang med vad jag behover gora. :D

Blev en prominad ikväll igen på 8 km i månens sken men några snöflingor dansande i luften !Tyvärr gick jag lite för fort och får lite baksmälla nu men det ger sig !

Magen känns mysko men jag är nog bara trött.
Man nojar lite när kollegan är hemma och magsjuk.
Tror inte det är nån fara men man vet aldrig

Jag har ingen symaskin så skulle behöva lämna in det i så fall.. :down: åh jag som var så glad över det nya täcket!
Kolla i någon lokal fb-grupp om det är nån som kan fixa, eller hör med skomakaren :) Förstår dock att det känns skit, så himla tråkigt när nya saker går sönder på en gång :down:

Vafan, min micro brände mina popcorn! :rage: Och nej jag har inte haft dom inne för länge, knappt ens 2,5 minut innan det började lukta bränt och nu är det en stor klump i dom. Jävla skitmicro till att vara för liten :rage: (påsen fastnar och kan inte rotera...)

Vafan, min micro brände mina popcorn! :rage: Och nej jag har inte haft dom inne för länge, knappt ens 2,5 minut innan det började lukta bränt och nu är det en stor klump i dom. Jävla skitmicro till att vara för liten :rage: (påsen fastnar och kan inte rotera...)
Skicka hit en påse så ska jag se om min storlek är lagom.
Blää med brända popcorn luktar ju riktigt usch men du kanske kan ersätta popcornen med chokladkaka eller glass istället som lite tröst?

Skicka hit en påse så ska jag se om min storlek är lagom.
Blää med brända popcorn luktar ju riktigt usch men du kanske kan ersätta popcornen med chokladkaka eller glass istället som lite tröst?
Hade bara en påse kvar och den har jag poppat nu :p Fick stå och skaka på micron när påsen fastnade, då gick det bättre :meh::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
66 697
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 763
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka