Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älskar den nya hästkanalen (Horse and country) idag ägnas hela kvällen åt hästhoppning :love: (FEI world cup 2016/2017)
Slocknade på soffan när jag kom hem från skolan vid 13, åt lite mat, lade mig på soffan och vaknade 18.30 O_o Fortfarande astrött och med huvudvärk. Så onödigt

JAAAAAAAAAAAAAA!! Fick svar från försäkringen de trodde inte katalysatorn hade pajjat i samband med min lilla fadäs, så jag skickade in bilder och fick nu svar:
"Hej RedHyuuga. När jag tittar på dina bilder så är det ingen tvekan om vad som hänt, verkstan får återkomma till mej. Med vänlig hälsning Försäkringar"

WOOOOHOOOOO!!!! *dansar runt och skriker av glädje*

Hemkommen efter kvällsjobb; första passet efter förkylningen :). Har hunnit mellanlanda i soffan med sambon till Farmen och lite te och kvällsmacka :). Nu sova, jobb i morgon bitti igen :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
66 742
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 764
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka