Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte att det har med hp att göra, snarare instinktJag har inte tillräckligt många hp för att räkna ut så smarta saker, kloka söta du![]()
Hoppas det går bra för dig! Jag tycker att det räcker med elände för din del nu! Hoppas foten läker snabbt!Känslan när man får beröm för hur duktig man är på att använda kryckor. Höll på att svara "det ligger åratal av träning bakom den här tekniken", men lät bli. Det hade nog låtit ganska tragiskt
![]()
Det går bra så länge du inte behöver bromsa, svänga eller öka farten! Prova att byta plats på däcken istället för se om de ändrar karaktär.
Tja det slutar nog med att du inte behöver oroa dig för vibrationerna iaf.![]()
Håll tyst här är mina pengar!Gör onyttiga saker, dvs jobbar inte. Jag blev fånigt förtjust i dessa:
![]()
![]()
![]()
Jag har dimmer på alla mina lampknappar...Gör onyttiga saker, dvs jobbar inte. Jag blev fånigt förtjust i dessa:
![]()
![]()
![]()
Hemma igen. Ingen skelettskada, läkaren sa till och med "du har faktiskt ett VÄLDIGT fint skelett!!".
Foten är lindad, jag är beordrad högläge och ska använda kryckor tills jag kan gå utan. Det kommer bli väldigt spännande att köra ut till stallet och hämta hästen i stor hage ensam på lördag, men det är väl lika bra att han vänjer sig vid kryckor för det lär inte bli första gången han får se sånna![]()
Jag har dimmer på alla mina lampknappar...![]()
Jopp, allla utom hallen har dimmerByt ut en, det är det värt för att få ha en sådan sticker!
Edit: har du dimmer i badrummet också?!![]()
Jopp, allla utom hallen har dimmerGanska mysigt när man ska bada faktiskt!
15-17 var det visst PostNord skulle levereraHar bara fått avisering för tre av paketen, men står att alla fyra är lastade och utkörningen påbörjad. Ligger tre leksaker däri som en viss hund kommer att älska... ångrar mig redan, köpte en sån rosa gris som nöffar.
15-17 var det visst PostNord skulle levereraHar bara fått avisering för tre av paketen, men står att alla fyra är lastade och utkörningen påbörjad. Ligger tre leksaker däri som en viss hund kommer att älska... ångrar mig redan, köpte en sån rosa gris som nöffar.