Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lärde mig att det var ålders relaterat,under 25 så är dom ovilliga, över 25 så frågade dom bara om jag var säker.Sen fick jag en tid för att snöra av.![]()
Jag blir 32 i år så jag börjar bli en gammal get nu![]()
Jag är inte en gammal get
Mvh hon som fyller 40 i år![]()
Räknas jag som gammal bock då när jag är över 25Jag är inte en gammal get
Mvh hon som fyller 40 i år![]()
Jag har inte pratat om att skaffa barn eller inte med de jag tidigare träffat.
Däremot har jag läst på mycket senaste tiden och det verkar vara väldigt olika hur man blir bemött när det kommer till sterilisering.
Jättegammal get![]()
Räknas jag som gammal bock då när jag är över 25![]()
Jo det har du nog rätt i ..En uråldrig bockDu borde klassas som uppäten bock men ok jag är snäll idag.
Du är en uråldrig bock![]()
Nej nej, du är nog som jag - för kort...Var med svågern och tanterna på resturang och åt idag !
Blev lite för mycket mat så jag kunde knappt röra mig då jag kom hem .Kollade på en bmi tabell och tydligen så måste jag gå ner 15 kg för att bli normalviktig .Nu stod det att jag var fet![]()
Ja helt klart 159 cm och 76 kg .Jag är på långa vägar för kortNej nej, du är nog som jag - för kort...
Jag lider inte av övervikt - jag lider av underlängd![]()
Får lägga in hårdträning för att komma ner i vikten jag hade när jag var strax efter 20 år 52 kg men det var ju 30 år sedan men om man inte äter på en månad och går 20 km om dagen ska det gå![]()
Jo... Öhh Får gå korta iställetHade inte du fått förbud för långpromenader![]()
Håller tummarna att du träffar rätt sorts läkare!
Jag nämnde sterilisering på ungdomsmottagningen för ett par år sen (var 23 då) och bm blev helt förskräckt. HUR kunde jag ens tänka på det! Fem år senare är jag fortfarande säker på att jag vill leva barnlöst men orkar inte ta diskussionen med en annan bm igen..
En stenbock?Jo det har du nog rätt i ..En uråldrig bock![]()