Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behåll eller ge någon annan.
Usch inte skoj att frysa ta en redig mugg te och på med tjocka strumpor och mössa.
Ja det är min klädsel inomhus ibland, haft vantar inne med.
Är man fryslort så är man :crazy:
Fingrarna var redig vita idag när ja var i stallet. ätit god mat och funderar på att gå å lägga mig redan faktiskt.

wp_20170214_18_44_47_pro_58a35218ddf2b36f59c332c6.jpg

Njuter av blommorna från min fina man :love:

Är det en kviga som fått flera kalvar?

Jag kan ingeting om kor...
Det är Higland cattle som går på lösdrift .Hon fick en kalv förra året som hon tog livet av så nu tog bonden bort kalvarna direkt då hon fick två .Deras horn är inte att leka med och vissa av dom är inte direkt några man går in och gullar med .Han hade planer på att mjölka henne men kommer inte nära men som tur är fick han tag i råmjölk från en annan bonde .Dom är individer lika som vi om hon varit människa så hade hon säkert haft en ordentlig bokstavskombination !

Hästarna ville inte komma in idag så jag missade ridhustiden. :down: Det var bara ledigt en timme idag. Och när jag väl fick in dem efter mockningen var jag inte alls taggad på att skritta ut i mörkret.

Nu funderar jag på om jag är sugen på en kaffe eller inte.

Mycket att göra på jobbet och därefter har jag och dottern varit i stallet. När hon sen åt kvällsmat passade jag på att löpträna.
Ska natta dottern innan jag duschar och äter kvällsmat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 94 95 96
Svar
1 907
· Visningar
66 506
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 762
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka