Behåll eller ge någon annan.Fryser..
Usch inte skoj att frysa ta en redig mugg te och på med tjocka strumpor och mössa.
Ja det är min klädsel inomhus ibland, haft vantar inne med.
Är man fryslort så är man
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behåll eller ge någon annan.Fryser..
Fingrarna var redig vita idag när ja var i stallet. ätit god mat och funderar på att gå å lägga mig redan faktiskt.Behåll eller ge någon annan.
Usch inte skoj att frysa ta en redig mugg te och på med tjocka strumpor och mössa.
Ja det är min klädsel inomhus ibland, haft vantar inne med.
Är man fryslort så är man![]()
Njaaaa, jag borde nog öva i mina egna skåp så längeNej nej men för att underlätta din flyttstädning så kom hit och tjuvträna vet jag
Jag kan vara din mentor som tack och ge lite fultips har ju jobbat med det en gång i tiden.
Bra dag, min födelsedag![]()
Blev ingen promenad idag !
Åkte och tittade på kalvarna igen
Men det ser lite malpacerat med kalvarna instängda invid tvättmaskinen !Men dom är där av en orsak!
Att kon tar livet av kalvarna !Vad är orsaken?
Att kon tar livet av kalvarna !
Det är Higland cattle som går på lösdrift .Hon fick en kalv förra året som hon tog livet av så nu tog bonden bort kalvarna direkt då hon fick två .Deras horn är inte att leka med och vissa av dom är inte direkt några man går in och gullar med .Han hade planer på att mjölka henne men kommer inte nära men som tur är fick han tag i råmjölk från en annan bonde .Dom är individer lika som vi om hon varit människa så hade hon säkert haft en ordentlig bokstavskombination !Är det en kviga som fått flera kalvar?
Jag kan ingeting om kor...