Jo... Öhh Får gå korta iställetVilket jag strax skall göra så musklerna inte förtvinar i länden !
Sträckbänk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo... Öhh Får gå korta iställetVilket jag strax skall göra så musklerna inte förtvinar i länden !
Jag blir 32 i år så jag börjar bli en gammal get nu![]()
Jag är inte en gammal get
Mvh hon som fyller 40 i år![]()
Se till att lönen följer utvecklingen ocksåFick idag bekräftat att jag kommer få högre grad befogenheter i jobbet och att jag får mer ansvar inom kort.
Roligt att det går så fort att jag knappt hänger med själv
Har varit anställd 1 år den 27/6![]()
Snorunge kan du vara själv!Snorungar, vänta tills ni kommit upp i min ålder![]()
Se till att lönen följer utvecklingen också![]()
![]()
Jag borde putsa fönster. Därför sitter jag i soffan och tittar på Sex and the city![]()
Men jag måste ju börja städa nu om det ska bli klart i tidKolla på det i lugn och ro det är ingen vits att du putsar fönster redan för du kommer få göra det igen innan besiktningen för flytten så låt bli med gott samvete vet jag.
Fick idag bekräftat att jag kommer få högre grad befogenheter i jobbet och att jag får mer ansvar inom kort.
Roligt att det går så fort att jag knappt hänger med själv
Har varit anställd 1 år den 27/6![]()
Bra dag, min födelsedag![]()
Nej nej men för att underlätta din flyttstädning så kom hit och tjuvträna vet jagMen jag måste ju börja städa nu om det ska bli klart i tid![]()
Det beror helt och hållet på hur man känner själv, trivs man så är det bra, trivs man inte får man försöka göra något åt saken. Kanske jobba som volontär och träffa människor på det viset?Undrar om det är bra att vara såhär ensam?