Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh vad tråkigt! Fick precis ett samtal från ett ställe som samordnar flyktingar med lokalinvånare i Gbg för att underlätta integration och språkinlärning. Jag anmälde mig till deras register för 1,5 år sedan, och idag, två veckor innan jag ska flytta, ringer dom och säger att dom har matchat mig med en tjej. Så jäkla tråkigt att behöva tacka nej, för det hade verkligen varit jätteroligt

Stör mig på en på jobbet, han och några till pratade om de nya på jobbet och nämner då en kille som är mörkhyad vid namn. Då säger en av de "jag undrar hur gammal han är, svårt att avgöra" då svarar en annan "ja det är ju omöjligt att avgöra för såna där vill ju aldrig uppge rätt ålder" följt av ett nöjt skratt. Alltså vafan?

Varför sa inte jag något då? Jag stod en bit bort och funderade på vad jag skulle äta till frukost sen så jag hörde men lyssnade inte egentligen. Var först efteråt som jag insåg vad de sagt. Jag har lust att prata med chefen om det.

@hastflicka Grattis! Hoppas du blir firad och att dina njurproblem ordnar upp sig. Synd att du inte kan göra som @Caoimhe och köpa urdyr njurmat ;)

Tvättar, så fruktansvärt tråkigt och kattigloon är paj :meh: så jag kommer få sprätta upp eländet igen och försöka trycka tillbaka skumgummit. Den sjunger definitivt på sista versen. Blir en ny igloo nästa beställning.

Dags att vakna till liv. Skönt att vila/sova lite. Tvätta av tatueringen och på med ny plast, dricka en pulvershake och göra sig klar för jobb.

Bra dag, min födelsedag :up:
ina_dance5.gif

Usch har precis klippt ner en blomma som bara hängde, såg ut som skam men den var ju fortfarande grön så då brukar jag fega men nu vart den stubbad efter flera försök med taskig återupplivning.
Jag har för mig att det som är dåligt tar massor av kraft och försvårar deras ev. rehab chanser?
/svarta fingrar och ojämn med vattenkannan/dränkning/öken/duscha/öken.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 94 95 96
Svar
1 907
· Visningar
66 485
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 762
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka