Haha det vill han säkert ha, men jag befinner mig 40 mil bort för tillfälletKunde han inte ens fått lite tulpaner @cili ?Det har @Lena Furberg lärt mig att små hästar gillar och din är väl inte så stor?
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det vill han säkert ha, men jag befinner mig 40 mil bort för tillfälletKunde han inte ens fått lite tulpaner @cili ?Det har @Lena Furberg lärt mig att små hästar gillar och din är väl inte så stor?
![]()
![]()
![]()
Haha det vill han säkert ha, men jag befinner mig 40 mil bort för tillfället![]()
Japp! Tulpaner eller hallonbåtar.Kunde han inte ens fått lite tulpaner @cili ?Det har @Lena Furberg lärt mig att små hästar gillar och din är väl inte så stor?
![]()
![]()
![]()
Grattis @hastflicka
@hastflicka Grattis! Hoppas du blir firad och att dina njurproblem ordnar upp sig. Synd att du inte kan göra som @Caoimhe och köpa urdyr njurmat![]()
Bra dag, min födelsedag![]()
Grattis på födelsedagen @hastflicka![]()
Så om man har en NPF-diagnos är man elak och farlig för andra?Det är Higland cattle som går på lösdrift .Hon fick en kalv förra året som hon tog livet av så nu tog bonden bort kalvarna direkt då hon fick två .Deras horn är inte att leka med och vissa av dom är inte direkt några man går in och gullar med .Han hade planer på att mjölka henne men kommer inte nära men som tur är fick han tag i råmjölk från en annan bonde .Dom är individer lika som vi om hon varit människa så hade hon säkert haft en ordentlig bokstavskombination !
RaderatVar med svågern och tanterna på resturang och åt idag !
Blev lite för mycket mat så jag kunde knappt röra mig då jag kom hem .Kollade på en bmi tabell och tydligen så måste jag gå ner 15 kg för att bli normalviktig .Nu stod det att jag var fet![]()
kramZelmas sår är bara aningen bättre, vi fortsätter med metacam och antibiotika ett tag till o inväntar svar på odling från såret.
Idag har jag även fått veta att min styvfar har cancer![]()
Zelmas sår är bara aningen bättre, vi fortsätter med metacam och antibiotika ett tag till o inväntar svar på odling från såret.
Idag har jag även fått veta att min styvfar har cancer![]()
Undrar om det är bra att vara såhär ensam?