Åh, jag gjorde ett sånt praktmisstag alldeles nyss!! Jag skulle söka ett jobb, hade laddat upp cv:et och på riktigt skrivit det absolut bästa personliga brevet jag någonsin skrivit. Allt var klart, skulle bara skriva en bra sista mening på det personliga brevet, när jag får för mig att tänka på det i 1 minut och under den minuten får för mig att sortera i mina tabbar och lyckas ta bort min ansökan inkl mitt sjukt bra personliga brev!!!!!!!!!!
Ja, ja, bara att komma ihåg det viktigaste antar jag, sopa ihop spillrorna som är kvar och skriva ett nytt.
Men åååååh! Helvete också. Hoppas du har något kvar du kan bygga upp det med. Något utkast som ligger och skvalpar? En liten tröst är att faktiskt brukar försök #2 bli bättre. Jag har skrivit några av mina bästa ansökningar klockan halv tre på natten medan svetten lackar och ansökningstiden går ut om fyra timmar.
Själv sitter jag och är skitstressad över katten som inte mår bra. Hon haltade lite och jag tryckte mjukt ut tassen/benet. Hon smärtreagerade inte och sedan kunde hon gå och hoppa men hon är låg som fasiken. Imorgon tar jag bort all medicin från henne och hoppas innerligt att det är den som gör henne deprimerad. Ringde Agrias telefonvet i panik, ytterst otrevlig man som påstod att Nikita är 80 år gammal och att jag fick absolut inte åka in akut. Hah! Han ville antagligen bara att Agria inte skulle behöva betala jourvetkostnaderna.
Han påstod att det inte var hennes nya medicin som gjorde att hon mår dåligt, men hon har ätit den i två dagar och nu är hon trött och lite borta. Så medicinen går bort helt så ska vi se om hon blir bättre snart.