Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack
Har börjat vakna spontant vid 04. Spännande![]()
Fick ut något kaffeliknande ur maskinen i morse, tog typ en kvart fylla en halv kopp![]()
![]()
Tipsmin kaffebryggare är på kollo...
Ursäkta men vem tror du skulle leverera choklad då? va va va? Be aldrig mig risken finns att du bara får tomma förpackningar, det vet du ju.Hungrig och less. Men jag har i alla fall eget rum och brits med hög kudde för benet.
Hade jag varit på sjukhuset vid @hallonsaft så hade jag beställt leverans av geishachoklad. Här är det inte möjligt, tror inte att herrn får ledigt från jobbet av en sån anledning![]()
Jag får ju lägga en jättebeställning så det räcker åt oss båda, såklart!Ursäkta men vem tror du skulle leverera choklad då? va va va? Be aldrig mig risken finns att du bara får tomma förpackningar, det vet du ju.
Jag har inte tillräckligt många hp för att räkna ut så smarta saker, kloka söta duJag får ju lägga en jättebeställning så det räcker åt oss båda, såklart!
Under kan ske kanske.Kan det vara så, att jag efter ca 7 år ÄNTLIGEN kan få ventilation i mitt kontorsrum
Skeptisk![]()
![]()
Det går bra så länge du inte behöver bromsa, svänga eller öka farten! Prova att byta plats på däcken istället för se om de ändrar karaktär.Nu har jag fått olika besked om att sätta på bilen sommardäck. Sedan anser de jag ska åka upp i ca 100km/h för att se om vibratomerna fortfarande är kvar...i detta underlag?![]()
Kan det vara så, att jag efter ca 7 år ÄNTLIGEN kan få ventilation i mitt kontorsrum
Skeptisk![]()
![]()
Nu har jag fått olika besked om att sätta på bilen sommardäck. Sedan anser de jag ska åka upp i ca 100km/h för att se om vibratomerna fortfarande är kvar...i detta underlag?![]()