Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack :)

Har börjat vakna spontant vid 04. Spännande :p
ina_dance5.gif

Nu har jag fått olika besked om att sätta på bilen sommardäck. Sedan anser de jag ska åka upp i ca 100km/h för att se om vibratomerna fortfarande är kvar...i detta underlag? :eek:

Grattis @lil-sis :)

kl
vaknat. Ska klä mig och åka ner å jobba, hem och byta om och åla mot Skåne :) får se hur det går, det verkar ju ha snöat en del längre ner i landet :p

Precis kommit tillbaks till jobbet efter 2 intensiva dagar på återförsäljarträff på Södertuna Slott i Gnesta (underbart ställe men kaaaaallt!) Känner mig riktigt taggad efter detta. Vet att många av mina kollegor hade behövt några dagars ledighet efter för de såg inte starka ut dag 2 :rofl:

Känns som måndag bara 2 dagar kvar att arbeta :D

Hungrig och less. Men jag har i alla fall eget rum och brits med hög kudde för benet.
Hade jag varit på sjukhuset vid @hallonsaft så hade jag beställt leverans av geishachoklad. Här är det inte möjligt, tror inte att herrn får ledigt från jobbet av en sån anledning ;)

Hungrig och less. Men jag har i alla fall eget rum och brits med hög kudde för benet.
Hade jag varit på sjukhuset vid @hallonsaft så hade jag beställt leverans av geishachoklad. Här är det inte möjligt, tror inte att herrn får ledigt från jobbet av en sån anledning ;)
Ursäkta men vem tror du skulle leverera choklad då? va va va? Be aldrig mig risken finns att du bara får tomma förpackningar, det vet du ju.

Nu har jag fått olika besked om att sätta på bilen sommardäck. Sedan anser de jag ska åka upp i ca 100km/h för att se om vibratomerna fortfarande är kvar...i detta underlag? :eek:
Det går bra så länge du inte behöver bromsa, svänga eller öka farten! Prova att byta plats på däcken istället för se om de ändrar karaktär.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 501
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 201
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka