Får se om den funkar bra
Har haft post via Kivra länge, inga problem.
Återbäring till påsk sker enkom om man inte ändrar något alls av de förtryckta uppgifterna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får se om den funkar bra
Någon kan bli kränkt med en sådan skyllt nu när dom flesta är så lättkränkta !Försåtsminering med paintballbomber?
Dessutom behöver man inte skjuta på dem utan "öva" mot ladugårdsväggenEller sätt upp den här skylten så den syns väl:
![]()
![]()
Någon kan bli kränkt med en sådan skyllt nu när dom flesta är så lättkränkta !
Såg en annan kul och det stod typ .Här vaktar en dubbelpipig hagelbössa 5 dagar i veckan vågar du ta reda på villka ! ungefär minns inte ordagrant
Får minera lite kanske men blir en del tråddragande då men en rejäl överraskning !
Får minera lite kanske men blir en del tråddragande då men en rejäl överraskning !
Nu svängde en bil till in ! Får försöka få fart på svt play på tvn innan kl 12 .Var hittar man dessa skyltar .Ska köpa en !
Moahahaha - den var bra!
Jag hade satt upp taggtråd på 20 cm höjd...Får gå ut och städa efter att någon stannat och städat ur en nerspydd bil och slängt påsar på gården .Trodde dom tog skräpet med sig men det gjorde dom inte
Nu svängde en bil till in ! Får försöka få fart på svt play på tvn innan kl 12 .Var hittar man dessa skyltar .Ska köpa en !
Jag är inte förvånad...![]()
Var det!Och så måste jag säga att jag är tacksam över mina simlärare som jag hade som barn som verkligen nötte in rätt bentagsteknik i oss. Ser så många som kämpar med dålig teknik när dom simmar.