Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev fullständigt dissad av vovven när jag skulle åka till jobbet i morse. Husse är nämligen hemma och sjuk idag. Så vovve gick och "gömde" sig i lillhusses rum :cautious:

Erbjuder jämt byte: 3 timmar tvättstuga. (+ torktid efter sen då jag på köpet)
Tror dock du hajjar tvättmaskinerna bättre än jag skulle hajja föreläsningen, men jag kan säkert skriva ner några spretiga stödord så du tror jag fått med preciiis allt :angel:
det blir enkla saker som lim(x->a)f(x)=L så det är taget. har egen tvätt.

Blev inte mycket gjort i stallet.. Halkade på gödselplattan och slog i ryggen på kanten. Har vrålont nu! Sambon får hjälpa mig bära vatten och så sen...

:arghh:

Gjort.:angel: tvättmaskinen jobbar också och så var jag tvungen att titta på NCI LA också..:angel:

Till ämneslärare i svenska/historia, just nu är det svenska med introduktion till analys av lyrik, drama och litteratur.
Jättekul men lite svårt ibland.

Hade ni haft katt hade du kunnat rensa kattlådan också (för ni har väl inte katt?) :p

Iofs kan du komma hit och rensa här, Missia har två, så kan jag bjuda på lunch också :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 658
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 254
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 580
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka