Jippi det är måndag igen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jippi det är måndag igen![]()
Jag ska ha en föreläsning i 3 timmar om gränsvärden.![]()
det blir enkla saker som lim(x->a)f(x)=L så det är taget. har egen tvätt.Erbjuder jämt byte: 3 timmar tvättstuga. (+ torktid efter sen då jag på köpet)
Tror dock du hajjar tvättmaskinerna bättre än jag skulle hajja föreläsningen, men jag kan säkert skriva ner några spretiga stödord så du tror jag fått med preciiis allt![]()
Jag tenta pluggar...Eller rättare sagt, jag har tagit fram allting, lagt ner stor möda på att fundera ut vilken penna som är bäst, fixat kaffe, messat lite med en kurskamrat, funderat över helgens tävlingar osv...
![]()
Vad puggar du?Jag tenta pluggar...Eller rättare sagt, jag har tagit fram allting, lagt ner stor möda på att fundera ut vilken penna som är bäst, fixat kaffe, messat lite med en kurskamrat, funderat över helgens tävlingar osv...
![]()
Vilket påminner mig om att det borde vara dags att boka skoning.Vaken igen. Dags att få på mig kläder och få in hästarna i stallet, snart kommer hovis.
Jaja men det har jag ju stenkoll på behöver inte just den föreläsningen, kan allt i minnetdet blir enkla saker som lim(x->a)f(x)=L så det är taget. har egen tvätt.
Gjort.Behöver inte diskmaskinen fyllas på/tömmas också?![]()
![]()
Till ämneslärare i svenska/historia, just nu är det svenska med introduktion till analys av lyrik, drama och litteratur.Vad puggar du?
Gjort.tvättmaskinen jobbar också och så var jag tvungen att titta på NCI LA också..
Till ämneslärare i svenska/historia, just nu är det svenska med introduktion till analys av lyrik, drama och litteratur.
Jättekul men lite svårt ibland.
Nästan lockande! Men vi ska åka till tippen med en massa skräp på efm så jag får nöja mig med det.Hade ni haft katt hade du kunnat rensa kattlådan också (för ni har väl inte katt?)
Iofs kan du komma hit och rensa här, Missia har två, så kan jag bjuda på lunch också![]()