Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fått tid hos barnmorskan på torsdag.
Hoppas verkligen att hon är vettig och ingen alla måste skaffa barn fanatiker.
Ligger under nålen![]()
Nej en ny nuSamma tatuerare som förra gången?
Oj har du träffat många sådana?
Den enda knepiga jag mött var när jag var 18 och var på sjukhus för att glea abort. Läkaren som daterade graviditeten var inte särskilt smidig och tveksamt om hon var rätt person på rätt plats
Annars inte ett ljud om barnplanering när jag satt in spiral, fått p-sprutor osv.
Jag har inte pratat om att skaffa barn eller inte med de jag tidigare träffat.
Däremot har jag läst på mycket senaste tiden och det verkar vara väldigt olika hur man blir bemött när det kommer till sterilisering.
Ja det är trist.
Ett "är du säker" räcker ju.
@Bison jag fick nej för sterilisering för x antal år sedan. D vart jag ju mycket yngre men min kropp kommer aldrig klara av en graviditet. Fattar inte varför jag inte kunde få det då när läkarna promt sa att jag kommer aldrig kunna fullfölja en graviditet.
Fast jag har vetat tidigt i livet att jag inte vill ha några barn. Jag har alltid gillat barn men vill inte ha några egna. Nu orkar jag helt enkelt inte ta tag i det igen. Lycka till!
Nu är det dags för mig att stämpla ut och rensa skallen med hoppträning. Vilket behövs. Längesedan man ansträngde knoppen så![]()
Jag lärde mig att det var ålders relaterat,under 25 så är dom ovilliga, över 25 så frågade dom bara om jag var säker.Sen fick jag en tid för att snöra av.Det är det jag är lite rädd för.
Men jag tänker inte ge mig utan strid!