Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahaja, nu kom en granne över med silver till mig eftersom jag är sjuk. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den om jag ska vara ärlig. Tänkte däremot ta mig en liten fylla i eget regi här hemma, sprit är bra mot bakterier har jag hört![]()
Vad du än gör, drick det inte!
Sprit är däremot![]()
Såg en högdräktig fjording krypa under ett shettisanpassat staket.Vi har ju inte riktigt fattat hur hundtagit sig ut på vägen (som tackolov är extremt lågtrafikerad)
Idag släppte sambon ut honom och stod sen och verkligen kollade. Efter tio minuter ser han hur hundkryper UNDER gunnebostängslet. Stängslet är dikt mot marken, så han måste verkligen trycka sig genom. Ska man däremot försöka få honom krypa under något, ja då går det ALDRIG
Djur![]()
Det är ju det grannen, och en kompis, villa jag ska göra. Kompisen ger sina katter i vattnet.
Jahaja, nu kom en granne över med silver till mig eftersom jag är sjuk. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den om jag ska vara ärlig. Tänkte däremot ta mig en liten fylla i eget regi här hemma, sprit är bra mot bakterier har jag hört![]()
Grattis @Trott![]()
Stort grattis på födelsedagen @Trott!![]()
Grattis @Trott !
Jag försöker kurera min förkylning med te, ingen feber idag men täppt och ont i huvudet...Helt fel helg, jag ska jobba hela helgen med tävlingar...
![]()
Stort grattis @Trott på din dag![]()
Grattis på födelsedagen @Trott![]()
Hipp hipp hurra för @Trott på ´hennes dag!
Grattis @Trott![]()
Grattis @Trott!
Haha bästa tårtan ju!
Grattis @Trott
Grattis på födelsedagen @Trott !
tro jag fått med alla. Tack så jättemycket!Grattis @Trott ju
Jobbat en dag och tur är väl att det är helg nu.
Rösten hade nog inte pallat en dag till
Underbara ungar men idag var de en prövning hahaha
Host..........Har jobbat.... ej ok när man har semester men ibland måste man..... Inget betungande att göra men det tog ändå en timme att svara på mailen och rodda allt.