Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahaja, nu kom en granne över med silver till mig eftersom jag är sjuk. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den om jag ska vara ärlig. Tänkte däremot ta mig en liten fylla i eget regi här hemma, sprit är bra mot bakterier har jag hört :up:

Vi har ju inte riktigt fattat hur hund:devil: tagit sig ut på vägen (som tackolov är extremt lågtrafikerad)
Idag släppte sambon ut honom och stod sen och verkligen kollade. Efter tio minuter ser han hur hund:devil: kryper UNDER gunnebostängslet. Stängslet är dikt mot marken, så han måste verkligen trycka sig genom. Ska man däremot försöka få honom krypa under något, ja då går det ALDRIG :banghead::banghead::banghead:

Djur :meh:
Såg en högdräktig fjording krypa under ett shettisanpassat staket.
Där kan man snacka om graciös flodhäst haha

Grattis @Trott ju :)
Jobbat en dag och tur är väl att det är helg nu.
Rösten hade nog inte pallat en dag till
Underbara ungar men idag var de en prövning hahaha

Jahaja, nu kom en granne över med silver till mig eftersom jag är sjuk. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den om jag ska vara ärlig. Tänkte däremot ta mig en liten fylla i eget regi här hemma, sprit är bra mot bakterier har jag hört :up:

Jag provade det en kort period för att se om mitt immunförsvar gick upp. (kollade med min läkare först) De tyckte jag kunde köra en kort period sen vila sen köra igen men jag tyckte inte det hände någonting alls så jag la ner.

Skulle aldrig ge det till djuren dock men mig själv kan jag experimentera på :D

Hoppas du mår bättre snart

Stort grattis på födelsedagen @Trott! :banana:

Grattis @Trott :banana:

Krya på dig @Bison

Grattis @Trott :)

Krya på dig @Bison

Jag mår inte direkt jättebra, sov i tolv timmar :eek:

Grattis @Trott !

Jag försöker kurera min förkylning med te, ingen feber idag men täppt och ont i huvudet... :meh: Helt fel helg, jag ska jobba hela helgen med tävlingar...:crazy:

Stort grattis @Trott på din dag :bump:

Grattis på födelsedagen @Trott :banana:

Hipp hipp hurra för @Trott på ´hennes dag!

Grattis @Trott :bump:
Singer+Sewing+Machine+Cake+with+Sewing+Tools+on+Table.JPG
Haha bästa tårtan ju!

Grattis @Trott och krya på sig @Bison !

Grattis på födelsedagen @Trott !

Grattis @Trott ju :)
Jobbat en dag och tur är väl att det är helg nu.
Rösten hade nog inte pallat en dag till
Underbara ungar men idag var de en prövning hahaha
tro jag fått med alla. Tack så jättemycket! :heart

Diskuterar andning med en kurskamrat (vilket vi läste för snart två år sedan, och nu kom in på genom en fundering hon fick tidigare idag). Fredagsnöje för nördiga ft-studenter. Man märker hur mycket man tappat sen man var inne i det, men ändå hur mycket som faktiskt sitter kvar någonstans långt inne i huvudet och ger en "ja just det!"-känsla när man pratar om det.

Grattis @Trott !

Varit i Kristianstad och handlat på Hööks. Hittade saker för halva reapriset och ett täcke nedsatt med 75%! Täcket köpte jag åt min stallägare, ringde henne och sa att jag hittat ett flugtäcke med helhals i hennes häst storlek för 107:-. Så det ville hon såklart ha :) (@Scata , ser du nu vad inackorderingar är bra till? ;)) köpte en jättefin jacka som var nersatt från 900:- för 260:- :banana: Så ett täcke, en jacka, två svampar, två hundleksaker, ett grimskaft, ett kedjegrimskaft och en påse hästgodis för 614:- efter 40 kronors bonuscheck!

Bokfört. Även insett att företagsbanken (swedbank) har min gamla adress :banghead: Alltså, jag har gjort adressändring, och dessutom gjort adressändring på företaget, hur tusan kan banken inte "följa med"? O_o Det var ju liksom inga problem med den vanliga banken (länsförsäkringar)... Kul att man betalar typ 700 spänn för att ändra adress på företaget, men varken Unionen eller banken uppdaterar med ny adress. Vad fan betalar man så mycket för då :banghead:

Har jobbat.... ej ok när man har semester men ibland måste man..... Inget betungande att göra men det tog ändå en timme att svara på mailen och rodda allt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 58 59 60
Svar
1 196
· Visningar
43 853
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 192
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka