Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ni hemma eller behövde du prata med hajrösten även ute bland andra människor?Under några timmar igår lyssnade mitt barn bara på mig om jag pratade med gosedjurhajens röst. Om jag med min vanliga röst bad henne göra nått så ignorerades jag totalt. När jag låtsades vara hajen och bad om exakt samma sak gick hon och gjorde det direkt.
Så värdigt det kändes![]()
Mest hemma men hajen fick peppa lite på BVC också, där kändes det dock ganska lugnt att göra gosedjursröstVar ni hemma eller behövde du prata med hajrösten även ute bland andra människor?
Samma tema här.Städar och inser att alla dinosaurier har blivit piffade. Så gulligt och fånigt på samma gång
Visa bifogad fil 190813
På väldigt samma tema: Jag och mannen firade 14 årig årsdag häromdagen så jag sa till 3åriga dottern att hon och jag kunde fixa någon lite roligare lunch vilket hon höll med om. När jag sen frågade vad hon tyckte vi skulle äta till lunch så sa hon "Knäckebröd!"Vi firade bröllopsdag igår och frågade sonen vad han ville äta.
Pannkakor! utbrast han lyckligt. Kalla pannkakor!
Nä, vi vill ha något lite lyxigare svarade vi.
Sonen funderade en stund och sa: pannkakor med kalla köttbullar!
Han verkar föredra kall mat![]()
Min 2-åring beställer varje morgon en skiva fryst bröd till frukost, som han sen glatt knaprar i sigVi firade bröllopsdag igår och frågade sonen vad han ville äta.
Pannkakor! utbrast han lyckligt. Kalla pannkakor!
Nä, vi vill ha något lite lyxigare svarade vi.
Sonen funderade en stund och sa: pannkakor med kalla köttbullar!
Han verkar föredra kall mat![]()
Haha ja, sonen fick ett utbrott när min syster värmde bullarna till fikat. Kallt ska det varaMin 2-åring beställer varje morgon en skiva fryst bröd till frukost, som han sen glatt knaprar i sigKall mat är grejen, tydligen.
Här med! Det värsta mina barn vet är om maten är varmare än typ svagt ljummen. Att grilla korv till dem är en konst, den ska i princip nudda grillen och sen upp.Igenkänning, frysta köttbullar / gröna ärtor / bröd är grejen hos oss också...![]()
Jag gillar visserligen inte fryst mat, men den får heller inte vara för varm, lite varmare än rumstemperatur är bäst! Mvh snart 37Här med! Det värsta mina barn vet är om maten är varmare än typ svagt ljummen. Att grilla korv till dem är en konst, den ska i princip nudda grillen och sen upp.
Jag hade också kunnat säga något liknande utan att mena något illaFrågade dottern som gick till skolan med utsläppt hår och kom hem med fläta, om hon flätat håret själv. Hon svarade då att en av fritidspersonalen bara ställt sig och flätat hennes hår utan att fråga henne förstSamma personal har även enligt dottern, flera gånger sagt att hon önskar att hon kunde byta hår med min dotter
![]()