Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar över dagen...
- ska ponnyhästen få en vilodag innan träningen i morgon?
- orkar jag lyfta ut gräsklipparen själv ur förrådet (istället för att vänta på att husbandet ska vakna)
- undrar om min förra ponnyhäst känner igen mig vid besöket i eftermiddag?
- räcker en tallrik yogurth till frukost eller är jag fortfarande liiite hungrig?

Det var för många barn i poolen (det kryllar av barnfamiljer på det här hotellet), som tur var så vände jag för det kom ett gäng till i hissen när jag gick :rofl: Gick till botaniska trädgården i stället och får ta poolen ikväll när ungarna har stökat klart :)

Jag i morse: "det skulle ju vara trevligt med flingor och mjölk"

Hotellfrukosten: "du kan få: vitt ris, smaksatt ris, curry kyckling,något annat kött likt i någon sorts sås, "gör din egen soppa", mackor med choklad strössel ( O_o ), ris gröt med allehanda grejer att ha i (typ jordnötter och lök) och sist men bäst: färsk frukt.
Här fanns det till och med pannkakor ;) vilket jag berättade för A när jag ringde hem och fick då ett "oh my gosh va orättvist!" som svar :rofl: :up:

Äter frukost i sommarstugan. Sedan är det bara att packa ihop allting och åka hem. Till katterna som är hemma
I morgon är det jobbardag igen

Varit till affären och handlat lite inför arbetsveckan. Nu är frågan vad jag ska göra resten av dagen. Klippning av häst blir det inte idag, då det regnar. :down: Men kanske skulle plocka lingon?

Orkar inte leta rätt på svaren men vad kan man använda istället för photobucket för att posta bilder här.
Måste vara lika enkelt som pb

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 555
· Visningar
55 709
Senast: Ceta
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 078
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 669
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka