Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ut och ta tag i dagen men vill inte. Jag har mens och fick igår ett munsår för att göra det hela lite "roligare" :( :meh: Pga medicinerna som leker med immunförsvaret har jag haft fler munsår de senaste åren än vad jag haft sammanlagt under mitt tidigare liv (och ont gör eländet också). Jag får dessutom ärr väldigt lätt och de syns väl eftersom jag är väldigt blek också. Så just nu tycker jag synd om mig själv vilket gör mig arg, det är så fjantigt!

/slut gnäll

Ska ut och ta tag i dagen men vill inte. Jag har mens och fick igår ett munsår för att göra det hela lite "roligare" :( :meh: Pga medicinerna som leker med immunförsvaret har jag haft fler munsår de senaste åren än vad jag haft sammanlagt under mitt tidigare liv (och ont gör eländet också). Jag får dessutom ärr väldigt lätt och de syns väl eftersom jag är väldigt blek också. Så just nu tycker jag synd om mig själv vilket gör mig arg, det är så fjantigt!

/slut gnäll

Man får gnälla när saker är jobbiga med en. Kram :heart

/slut gnäll
:heart:heart

På väg till stallet för att ta vid där vi slutade igår kväll :p
foto_2017-08-26_20_18_52_59a1cd32ddf2b3705c3b16bd.jpg

Idag är jag väldigt nöjd med fröken lintott. Först fick hon följa med lös när jag släpade fram lite bommar och hinderstöd, därefter tömkörning runt hinderstöd och över bommar i sisådär tio minuter. Sen var hästhjärnan full och mina leder onda. Rätt skönt att ha en outbildad unghäst då, istället för en äldre tävlingshäst i full kondition.

Nu roar jag mig med att kolla precisionskörningen från EM och velar över om jag ska skriva något blogginlägg eller inte (det är två månader sedan guldhästen blev änglahäst idag)

Gett upp köksrenoveringen för nu och är istället på väg till Lillerud för att kika runt lite på Lillerudsdagarna. Tyvärr blir det en vända till dit ikväll eftersom vi inte har tonåringen med oss. Hon kom inte hem från stallet i tid. :meh:

/slut gnäll

Helt ok att gnälla :heart

Sitter och försöker övertyga mig själv att göra något jag borde gjort för två veckor sedan, deadline den sista och jag har skjutit upp och skjutit upp för att jag har tid på mig. Nu har jag det inte men fortfarande ångest/noja att jag inte gjort det vilket gör att jag sitter framför datorn och gömmer mig. Jag vet att om jag bara tar itu med det går det på några timmar, men.... :meh:

Visst har jag fortfarande tid på mig? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 92 93 94
Svar
1 878
· Visningar
65 524
Senast: dobbis
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 098
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 751
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka