Justja. Den lilla människan sa att du gärna får följa med och beundra hennes ridkonst imorgonÄr uttråkad på jobbet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Justja. Den lilla människan sa att du gärna får följa med och beundra hennes ridkonst imorgonÄr uttråkad på jobbet!
Yey! Vad kul! Åhhh jag ska få klappa ponnysar! När brukar ni åka? När ska jag komma?Justja. Den lilla människan sa att du gärna får följa med och beundra hennes ridkonst imorgon![]()
Tänkte göra precis samma sak,men det står som spö i backen ute och jag har ingen ved inneTillbringat ett gäng trevliga timmar hos en fd stallägare. Vad mysigt det var att träffa henne igen
Nu är första brasan för säsongen tänd. Fuktigt i huset och så kan vi inte ha det
![]()
Tänkte göra precis samma sak,men det står som spö i backen ute och jag har ingen ved inne![]()
Vi brukar sikta på att åka 15, då kommer vi iväg 10 överYey! Vad kul! Åhhh jag ska få klappa ponnysar! När brukar ni åka? När ska jag komma?
Jag behöver nog hem och byta om till vettigare kläder, jag misstänker att klänning inte är det smartaste valet :P
Fast i så fall är det väl flaggstången som är kränkt? De har ju inte gjort något med själva flaggan?
Tillbringat ett gäng trevliga timmar hos en fd stallägare. Vad mysigt det var att träffa henne igen
Nu är första brasan för säsongen tänd. Fuktigt i huset och så kan vi inte ha det
![]()
Tillbringat ett gäng trevliga timmar hos en fd stallägare. Vad mysigt det var att träffa henne igen
![]()
Kisse verkar gilla det också. Ser ut som min faktiskt. Gillar färgen
.
Konstigt nog finns det bara en röd i min del av byn.
Jag har den enda röda här i byn med![]()
Har precis tänt på,jag var ju ändå ute o blev blöt när jag var i affären o på apoteket, inser också att jag inte alls mår så bra som jag trodde.Surt! Det har vräkt ner hela natten och morgonen här men nu är det uppehåll.