Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min är jättebra! Det var hens föregångare också. Be om att få se över din genomförandeplan tillsammans med ditt bs? Jag har själv alltid en plan för vad som ska göras också, det funkar bäst för migDin BS verkar vara mer vettig än min?![]()
Din BS verkar vara mer vettig än min?![]()
Det är ju när man är ensam man kan ha mest åsikter och yla högtTror jag struntar i fotbollen nu när sambon är borta![]()
Letar hellre upp någon gammal inspelning med Hansson@Karlsson.Hedrar Loffe med lite finkultur, Göta kanal![]()
+ 1 på den!! Grattis bästa @athena_arabians - KramHär kan någon inte försöka ha smyg-födelsedag, med så många observanta individer... Stort grattis @athena_arabians !
Må solen skina över dig, dina rosor blomma ymnigt och dina räkor rökas till fulländning. Hoppas att du har och har haft en välförtjänt fantastisk dag!
Det är ju när man är ensam man kan ha mest åsikter och yla högt![]()
"Har du köpt gammalt vin?!"Hedrar Loffe med lite finkultur, Göta kanal![]()
Jag kan nog komma undan med att ha födelsedag i smyg när den dagen kommer. Ingen här vet nämligen när det ärHär kan någon inte försöka ha smyg-födelsedag, med så många observanta individer... Stort grattis @athena_arabians !
Må solen skina över dig, dina rosor blomma ymnigt och dina räkor rökas till fulländning. Hoppas att du har och har haft en välförtjänt fantastisk dag!