Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Städat golvet och klösträdet efter katt med dålig mage...
Samtidigt blev äldsta barnet kissigt och den lilla skrek högljutt av trötthet. Varför ska allt komma samtidigt? :crazy:

La mig och sov när jag kom hem från jobbet vid tio-tiden, sov fram till kl 14. Hade nog kunnat ligga kvar längre men kändes bäst att gå upp. Haft huvudvärk till och från hela dagen :( Nu ska jag ta en kopp te till, och sen dröjer det nog inte länge innan jag ska sova.

Jag orkade styrelsemötet också. Hade hoppats hinna hem till A men när jag ringde och kollade hade de redan börjat med nattningen så det fick vara. Fascinerande hur man kan vara så less på ungens humör och längta efter egentid för att sen längta ihjäl sig efter henne när man väl är ensam :angel: :heart:heart:heart aja, jag fick tid till att unna mig ett bad ändå! :up:

Här kan någon inte försöka ha smyg-födelsedag, med så många observanta individer... Stort grattis @athena_arabians !

Må solen skina över dig, dina rosor blomma ymnigt och dina räkor rökas till fulländning. Hoppas att du har och har haft en välförtjänt fantastisk dag!
+ 1 på den!! Grattis bästa @athena_arabians - Kram
Tyvärr hittade jag inga räkor, hoppas det går lika bra med bacon :angel::D
_F0F5317-1.JPG

Här kan någon inte försöka ha smyg-födelsedag, med så många observanta individer... Stort grattis @athena_arabians !

Må solen skina över dig, dina rosor blomma ymnigt och dina räkor rökas till fulländning. Hoppas att du har och har haft en välförtjänt fantastisk dag!
Jag kan nog komma undan med att ha födelsedag i smyg när den dagen kommer. Ingen här vet nämligen när det är :sneaky:. Om man inte vet vem jag är på FB då....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 73 74 75
Svar
1 499
· Visningar
51 727
Senast: dobbis
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 069
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 188
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 606